قیمت پرده شید ارزان و با کیفیت در دکوپیک

پرده شید خودرو مدرن

با توجه به استقبال روزافزون افراد جامعه نسبت به طراحی و زیباتر جلوه دادن محیط زندگی و کاری خود بسیاری از مجموعه‌ها تلاش می‌کنند، تا با تولید محصولات باکیفیت و نوین در این زمینه فعالیت نمایند. تولید محصولاتی باکیفیت نظیر انواع پرده‌ها نظیر طرح پرده زبرا، پرده شید، پرده شید با طرح خودرو مدرن و… ازجمله تولیدات برخی شرکت‌های فعال در این حوزه می‌باشد. انواع مختلفی از پرده‌ها با جنس و طرح مختلف ساخته‌شده و به بازار عرضه می‌گردد. که همه آن‌ها باعث زیباتر شدن محل کار و زندگی افرادی شده که با ماشین سروکار دارند و یا به آن علاقه وافری دارند و می‌خواهند همه از سلیقه‌شان باخبر شوند.

در گذشته پرده باعث امنیت و حفظ حریم افراد می‌شد؛ اما در حال حاضر برای جذابیت و زیبایی بصری فضا استفاده می‌شود. تولید پرده‌هایی با جنس و الیاف مختلف و کارایی متفاوت در شرکت‌هایی در ایران انجام می‌شود، که بسیار زیبا هستند و نظر هر بیننده‌ای را به خود جلب کرده و با هر فضا و مکانی قابل هماهنگی هستند. در ادامه به توصیف پرده شید با طرح خودرو خواهیم پرداخت.

ویژگی‌های پرده شید خودرو

پرده‌های گوناگونی در بازار موجود هستند؛ که برای دکوراسیون منازل و اداره‌ها مورداستفاده قرار می‌گیرند. در میان پرده‌های مدرن متنوع، یکی از آن‌ها پرده شید بوده که جای خود را به‌خوبی در بازار باز کرده و همگان را به خود علاقه‌مند ساخته است. شید (shade) در زبان انگلیسی به معنای سایه می‌باشد، به همین دلیل این نوع از پرده‌ها به پرده شید نام‌گذاری شده است. پرده شید یکی از مدل‌های محبوب و کاربردی است که در سالیان اخیر به‌واسطه تنوع در طرح، مانند پرده شید سه‌بعدی، ابعاد متنوع، جنس، سایز و همچنین سهولت در استفاده و ویژگی‌های خوب آن مورد اقبال عموم مردم قرارگرفته است.

به این پرده، دبل رول یا پرده شب و روز نیز گفته می‌شود. به‌غیراز پرده شید، پرده زبرا نیز بسیار پرطرفدار بوده است. پرده زبرا یکی از زیباترین و منحصربه‌فردترین پرده‌هایی می‌باشد، که چند سالی است جای خود را در بین خریداران و علاقه‌مندان به نوع پرده باز کرده است و جزو پرده‌های مدرن به شمار می‌رود.

پرده شید از جنس تور و پارچه می‌باشد و ساختار آن به‌گونه‌ای است که پارچه و تور به‌صورت موازی و راه‌راه کنار هم قرارگرفته‌اند. که همین موضوع باعث مهم‌ترین ویژگی این پرده شده است. پرده شید که در گذشته مرسوم بوده، عموماً از یک پارچه تک‌رنگ ساده ساخته می‌شد. اما حالا این پرده‌ها در طرح و جنس‌های گوناگون تولید می‌شوند و به این صورت مشتری برای خرید آن انتخاب‌های زیادی دارد و با دست باز مدل موردنظر خود را خریداری خواهد کرد.

کاربرد پرده شید خودرو در کجاست؟

این محصول دارای انواع طرح مختلفی مانند طرح خودرو کلاسیک و مدرن و… است. این نوع پرده تا ۷۰ درصد مانع ورود نور و گرمای ناشی از آفتاب می‌شود. برای تنظیم نور، پرده حول محوری که در بالای آن نصب شده است، بالا یا پایین کشیده می‌شود. البته نوع دیگری از این پرده، به نام بلک اوت نیز وجود دارد، که فضای داخل منزل و محل کار را کاملاً تاریک می‌کند. در صورت استفاده از این پرده می‌توانید تصاویر دلخواه خود را با هر نوع ترکیب رنگ سفارش دهید و دقیقاً به همین علت است که شرکت‌های تجاری و تبلیغاتی می‌توانند از این فرصت به‌عنوان یک ابزار تبلیغات محیطی مؤثر استفاده نمایند.

از این نوع پرده شید خودرو، می‌توان برای پوشش پنجره پذیرایی استفاده کرد، البته برای سایر اتاق‌ها هم اگر بخواهید از این طرح استفاده کنید امکان آن وجود دارد. مثلاً همین طرح برای پرده شید اتاق‌خواب پسرانه نیز کاملاً مناسب می‌باشد. پرده شید خودرو، یکی از بهترین آیتم‌های دکوراسیون با سبک اسپورت بوده که، برای افرادی که علاقه به رانندگی دارند؛ گزینه خوبی است. پرده شید خودرو کلاسیک و پرده شید خودرو مدرن با توجه به سلیقه افراد انتخاب‌شده و باعث زینت بخشی زیادی به محیط شده و بر جذابیت آن می‌افزاید. علاوه بر این مدل، طرح‌های متنوعی دیگر نیز وجود دارد، مانند پرده شید قیمت مناسب برای اتاق‌خواب و پرده شید اتاق پذیرایی که افراد متناسب با دکوراسیون و نظر خود آن‌ها را برای محل کار و زندگی خود انتخاب می‌کنند.

انواع پرده شید طرح خودرو

همه انواع پرده از جنس مرغوب بوده و به‌راحتی قابلیت نصب و شستشو دارند و از زیبایی منحصربه‌فردی برخوردارند و به دو صورت دستی و ریموت دار قابل‌استفاده هستند.

مزایای پرده شید خودرو مدرن

فضاهای پیشنهادی برای پرده شید خودرو مدرن

توصیه برای استفاده از پرده شید خودرو

قیمت پرده شید خودرو

قیمت پرده شید خودرو با توجه به نوع، جنس، سایز و عرض و ارتفاع آن محاسبه‌شده و در اختیار مشتری قرار می‌گیرد. و اینکه نوع ریموت دار آن بالطبع نسبت به نوع دستی از هزینه بیشتری برخوردار خواهد بود.

کلام آخر

برای انتخاب و سفارش هر نوع پرده، به‌خصوص پرده شید خودرو می‌توانید از فروشگاه اینترنتی و حضوری دکوپیک خریداری نمایید. تمام محصولات این مجموعه از جنس و کیفیت بالای برخوردار هستند و می‌توانید از مشاوره کارشناسان این مرکز به‌صورت تلفنی نیز بهره‌مند شد، تا خریدی زیبا و مناسب را با سلیقه خود رقم بزنید.

خرید پرده شید، پرده پانچ و پوستر دیواری با قیمت ارزان از دکوپیک

اگر به دنبال تنوع در دکوراسیون هستید، انتخاب انواع پرده پانچ و پرده شید و نیز پوستر دیواری در جنس، رنگ و طرح متنوع می تواند گزینه خوبی برای شروع تغییرات باشد. اگر برای تزئین دکوراسیون فضای منزل و یا محیط کارتان، به دنبال خرید انواع پرده مدرن و پوستر دیواری تصویری هستید، مجموعه دکوپیک کار را برای شما هموار ساخته است.

پرده شید چیست؟

یکی بهترین لوازم جهت زیباسازی دکوراسیون خانه و فضاهای تجاری و اداری خرید انواع پرده شید می باشد. کلمه انگلیسی شید به معنی سایه است، این مدل پرده نیز در ابتدا جهت ایجاد سایه در پنجره مورد استفاده قرار می گرفت. پرده شید تنوع زیادی دارد که شامل پرده شید تصویری و پرده شید رول می شود.

پرده شید از یک لایه پارچه تشکیل شده که به دور یک محور، که در بالای پنجره قرار دارد، می چرخد. برای تنظیم نور، باید پرده را به سمت بالا یا پایین بکشید تا رول پرده در قاب پنجره جای بگیرد. این پرده ها از نظر جنس و طرح تنوع زیادی در تولید دارند. همچنین مجموعه دکوپیک امکان چاپ تصاویر بر روی انواع پرده شید را نیز فراهم نموده است و افراد می توانند طرح مورد نظر خود را برای چاپ به این مجموعه پیشنهاد دهند.

مزایای پرده شید

پرده های شید برای کنترل آسان روشنایی نور استفاده می شود و نیز نظافت آن ها ساده تر از سایر پرده هاست. از نظر ظاهر و زیبایی نیز پرده های شید جزو پرده های شیک و مدرن به حساب می آید. این مدل پرده، امنیت مکان را نیز بالا می برد، چون وجود فوم در پشت این پرده از دید افراد بیرون از خانه جلوگیری می کند.

نصب پرده شید برعکس پرده های تجملاتی آسان بوده و قابلیت نصب به دو صورت دستی و موتوری (با ریموت کنترل) را دارد. چاپ تصویر دلخواه (آرم، لوگوی شرکت ها، منظره، تصویر اشخاص و … ) در دو طرف پرده شید از دیگر مزایای آن است. و استفاده از آن را برای اپن آشپزخانه و ویترین مغازه ها مناسب نموده و سبب محبوبیت زیاد آن نیز شده است.

کاربرد پرده شید

با توجه به مزایای که از پرده شید گفته شد، اکنون می دانید که از این پرده می توان در همه بخش های خانه مانند اتاق پذیرایی، اتاق نشیمن، اتاق خواب، آشپزخانه، حمام و… استفاده نمود. به دلیل تنوع بالا و قیمت مناسب نیز جایگزین خوبی برای پرده های لایه ای می باشد. بنابراین استفاده از پرده های شید در فضاهای اداری، تجاری، آموزشی رستوران، هتل و… کاربرد دارد. انواع پرده شید ضد آب نیز در اماکن مرطوب مانند استخر و سونا مورد استفاده می باشد. از این نوع پرده می توان در ویترین مغازه ها نیز نصب کرد.

خرید پوستر دیواری از دکوپیک

یکی از چالش های طراحان داخلی برای دکوراسیون منزل، انتخاب بهترین پوستر دیواری  از نظر طرح و رنگ است. عکس پوستر دیواری پوششی مانند کاغذ دیواری است که از یک طرح انتخابی بزرگ و بدون تکرار در آن استفاده شده و این طرح می تواند شامل یک موضوع، منظره و یا شخص و… باشد. این تصاویر بر روی کاغذ های مخصوصی چاپ شده و بر روی دیوار چسبانده می شوند.

پوستر کاغذ دیواری دارای ویژگی هایی چون، تنوع رنگ و طرح، قابلیت شستشو، ثبات رنگی، ماندگاری بالا و قیمت مناسب را دارا می باشد. و نیز به سرعت بیشتری نصب می شود. پوستر های دیواری در انواع طرح طبیعت، اسپرت، اتاق کودک، سنتی، هندسی و هنری، سه بعدی، نقاشی و… توسط مجموعه دکو پیک عرضه می شود.

چاپ تصویر دلخواه نیز در پوستر های دیواری ممکن می باشد، مجموعه دکوپیک برای رضایت مشتریان امکان چاپ تصاویر دلخواه، مانند تصاویر فرزندتان برای اتاق خواب، را برای شما ممکن نموده است. تنها کافیست تا عکس مورد دلخواه خود را برای ما بفرستید تا به سرعت طرح پوستر دیواری را با کیفیت بالا و شفافیت ویژه برای شما چاپ و ارسال نماید.

چگونه بهترین پوستر کاغذ دیواری را برای دیوار منزل انتخاب کنیم؟

همان طور که گفتیم تنوع تصاویر پوستر دیواری بسیار بالاست، و شاید انتخاب درست آن کمی سخت شود. بنابراین بهتر است در ابتدا محل نصب پوستر را در منزل خود انتخاب کنید. برای هر بخش از منزل می توانید از تم خاص استفاده شود. مثلا پوستر مناسب برای پشت تلویزیون یا اتاق کودک و باشگاه ورزشی با هم متفاوت است.

سپس طبق سلیقه شخصی و سبک و رنگ دکوراسیون تان، هر طرحی را پسندید انتخاب نمایید. در زمان انتخاب طرح دقت کنید، چون بعضی از طرح ها افقی و بعضی دیگر عمودی هستند. طرح های افقی را باید بر روی دیوار های افقی و طرح های عمودی را باید بر روی دیواری عمودی به کار ببرید.

پرده پانچ چاپی چیست؟

پرده پانچ چاپی نوع جدیدی از انواع پرده است که محدودیتی در طرح و رنگ ندارد و جزو پرده های تزئینی زیبا به شمار می آید. این نوع پرده به دلیل قابلیت طرح های متنوع بر روی آن، طرفداران زیادی در بازار دارد. پرده های پانچ، طراحی بسیار ساده ای دارد و به سادگی نیز طرح چاپی بر روی آن به چشم می آید. این سادگی سبب می شود تا گزینه خوبی برای نصب در منازل با دکوراسیون مدرن به حساب آید.

مزایای استفاده از پرده پانچ

استفاده از پرده پانچ مزایای زیادی دارد که هر فردی را وسوسه می کند تا از آن در دکوراسیون خانه خود استفاده کند. در ادامه به چند مزیت استفاده از آن در دکوراسیون اشاره می کنیم:

انواع مدل پرده پانچ موجود در دکوپیک

پرده های پانچ به دلیل تنوع بالای طرح و رنگ و خصوصیات جالب شان،‌ از زمان عرضه در بازار با استقبال خوبی مواجه شدند. برای انتخاب پرده پانچ می توان از رنگ های مختلف که با دیگر لوازم همخوانی دارد استفاده کرد. این نوع پرده مناسب فضاهای مختلفی می باشد. و از جمله مدل های موجود پرده پانچ در مجموعه دکوپیک می توان به طرح سنتی، طرح خط نستعلیق، طرح لاکچری، طرح گل دار و.. اشاره کرد. که زیبایی و نشاط منحصر به فردی را در فضای داخلی خانه به وجود می آورد.

خروج از نسخه موبایل