اقتصادی

ضرورت رعایت توازن خدمات در شهر‌ها و روستا‌های خوزستان

استاندار خوزستان : توازن خدمات در شهر‌ها و روستا‌ها مدنظر قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما استان خوزستان، علی اکبر حسینی محراب در همایش گرامیداشت روز ملی شهرداری‌ها و دهیاری‌ها در اهواز خطاب به شهرداران ودهیاران اظهار داشت: این توقع از شما وجود دارد که ارتباط خوبی که مردم با نظام دارند از مسیر حرکتی شما باشد، زیرا شما نمایندگان نظام در شهر‌ها و روستا‌ها هستید.

ضرورت رعایت توازن خدمات در شهر‌ها و روستا‌های خوزستان

حسینی محراب با بیان اینکه جلب رضایت مردم، رضایت خداوند متعال را در پی خواهد داشت؛ عنوان کرد: عملکرد شهرداران و دهیاران باید به گونه‌ای باشد که رضایت مردم را کسب کند.

وی افزود: نظام مهندسی کشور و استان برنامه‌هایی را برای عمران و آبادانی شهر و روستا تعیین کرده‌اند و هزینه‌هایی که در پروژه‌ها انجام می‌شود باید ماندگاری داشته باشد.

استاندار خوزستان با بیان اینکه مدیران باید اختیاراتی را که قانونگذار به آن‌ها واگذار کرده است، بشناسد و از آن استفاده کند، ادامه داد: مبالغ حاصل از مسئولیت‌های اجتماعی، بودجه و حق آلایندگی باید با کمک‌ها و ایده‌های جدید به بهترین شکل استفاده شود.

حسینی محراب بر ارتباط دهیاران و شهرداران در راستای انجام فعالیت‌های کیفی در محل خدمتشان تأکید داشت و تصریح کرد: خلاقیت، انتقال ابتکار به دیگران و دریافت تجربه از دهیاران و شهرداران موفق برای ما اهمیت دارد.

وی در توصیه به شهرداران و دهیاران گفت: توازن خدمات در شهر‌ها و روستا‌ها را مدنظر قرار دهید و نام نیکی از خود به جای بگذارید.

استاندار خوزستان با بیان اینکه تغییر نیازمند برنامه، شجاعت و عزم راسخ است، ابراز داشت: شهرداران و دهیاران باید کاری کنند که جریان عمران، آبادانی و سازندگی با جهت گیری دینی در شهر‌ها شکل گیرد.

حسینی محراب بیان داشت: اجرا، نظارت، در کنار مردم بودن و استفاده از ظرفیت مردم بسیاری از مسائل را برطرف خواهد کرد.

وی در پایان خطاب به شهرداران و دهیاران گفت: کانون خانواده‌های خود را حفظ کنید تا در فضای کار فعالیتی موفق باشید.

نمایش بیشتر

تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی با تجربه هستم. در حوزه اخبار و تحلیل‌های مرتبط با اقتصاد فعالیت می‌کنم. با درک عمیقی از پیچیدگی‌ها و رویدادهای مختلف در دنیای اقتصاد، سعی می‌کنم تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌های قابل اعتماد را به شما ارائه دهم.
دکمه بازگشت به بالا