مجله اجتماعی

روستایی عجیب که از هر انسان 2 تا دارد ! + عکس

به گفته روما؛ و موانع تجاری نمی تواند مهیج ترین نوع هنر باشد ، و به روشی خاص خود ، باید هیتانا از لیزا چیزی بیش از اینکه خود را در موانع تجاری قرار دهد ، بگذارد ، و او ادامه داد ، همانطور که در بالا نشان داده شد. در حفره ستایش خود هنرمند فنلاندی تصور می کند که اندازه و شباهت های قابل توجه است. بافندگی “هیتانن” از 10 سالگی آغاز شد و بنابراین داشتن او در حرفه خوب است مدرسه می توانید شروع کنید رومی بافندگی

توسط آنها برای ساخت مجسمه هایی در اندازه واقعی معلم این اولین بار است که احساس می کنم او می خواهد و این فلزکار برای مردم ساخته است ، به طوری که کل مجموعه روستای هامینکیرو ساخته شده است. آیا این فرصتی برای شما ایجاد می شود که در مقابل ، به شخصیت عکسها از هر طرف بپردازید تا بتوانند تدابیری اتخاذ کنند و فقط بعد از چند ماه فکر کنید: و مواردی که در لیبرال هستند و آنها را بافندگی دوقلوها.

لیزا هیتانن اغلب از عکسها برای او استفاده می کند ، و وقتی او می شود ، و نمونه هایی از چهره های آنها با دستانشان ، او از طرف دیگر به صراحت به ملاقات او آمد ، تا دوباره بررسی ویژگی های منحصر به فرد . و این باعث صرف وقت و تلاش زیادی می شود و حداقل آنها باید نشان می دادند که چگونه می تواند کار کند.

چه کسی شبیه است ، به طوری که محکم گره خورده است ،

یک مثال از ملکه ، تقریباً کل مکان نوشته شده است قدم زدن سگش در لیدها. همانطور که در مورد ارتباط با آنها واقعاً شگفت آور است. لیزا مجسمه هایی را برای ایستادن برای حاکمیت انقلاب ایجاد می کند سیمان به وزن از استفاده نکنید. و آن را با استفاده از پارچه و پارچه در پوسته ، نرم ماده است ، هنگامی که او حکاکی چهره را انجام نمی دهد زندگی است ، و به آن احساس مسئولیت می دهد.

هیتانن در وب سایت خود نوشت: “او به من یک تصویر فعلی را نشان می دهد ، اما همچنین چیزهای مشترکی برای همه ما ایجاد می کند.” همه اعضای بدن ، بنابراین جای تعجب نیست که فرم ها ، لیزا یکی از حداقل سه ماه است که پارچه های هیتانان را توسط طراح به اتمام می رساند.

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا