مجله عمومی

ماجرای حواله خودروی بازیکنان تیم ملی

هم‌زمان با این اتفاقات عجیب و غریب برگرفته از روزهای آشفته فدراسیون فوتبال ایران است، چندی پیش اخبار از معاون وزیر اعلام ورزش و در قالب‌هایی که بازیکنان تیم ملی در پنج محور مطرح هستند که یکی از آنها برای پیگیری حواله خودرو برای بازیکنان تیم درخواست می‌کنند. ملی است.

ارش مجله رز، روزنامه رق نوشت: «تیم ملی ایران در حالی که باید قریب به ۱۶۰ روز دیگر در ام انی حاضر شود که اوضاع و احوال مساعدی ندارد. این تیمکات بر خلاف 31 شخص دیگری که ر ام جهانی اضر خواهد کرد ازی تدارای مناسبی و از فیفادی بلندا خواهد داشت. اری که باعث انتقاد از آنها از یک و از راگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی، از سوی ر، و زیادتر شود.

هم‌زمان با این اتفاقات عجیب و غریب برگرفته از روزهای آشفته فدراسیون فوتبال ایران است، چندی پیش اخبار از معاون وزیر اعلام ورزش و در قالب‌هایی که بازیکنان تیم ملی در پنج محور مطرح هستند که یکی از آنها برای پیگیری حواله خودرو برای بازیکنان تیم درخواست می‌کنند. ملی است.

ناکلهر، معاون وزیر ورزش در آری که با ملی پوشان در ر اشت، خواسته‌های آنها را این‌چنین کرد: «بازیکنا انجمن نخست ملی به پرداخت پرداخت بازی های م در مرحله گروهی جام جهانی برمی گردد. اداش دیدار ملی معوق است. ال در میان گروه مربیان تیم ملی هم بخشی از حقوق و مزایای خود را دریافت کرده اند. انجمن‌های خواسته‌ها، مربوط به واله ودرو ست مله سوم موضوع مت سربازی چند بازیکن تیم ملی بود. ر ال اضر ۱۲ نفر از بازیکنان تیم ملی فوتبال مشمول هستند. ره‌مندی از معافیت سربازی در ورت کسب پیروزی در مسابقات جام جهانی یکی از درخواست‌های بازیکنان بود. مجار اریم اِتاتاص اِیلهاین بنهههههههههههماههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههترهرهرهرهرهرهرهتتتترهرهرهرهرهرهاهاهاهاهاهاه ست مقدس مجاز مجاز زندگی زندگی حاهههره، نهاد ملی‌پوشان اختصاصی ایران ایران‌ایر ود. انجمن نجم دیدارهای ارکاتی برای فیفادی دوم (اواخر شهریور – اوایل آنلاین) و کمک وزارت ورزش و جوانان بریا ل

پیش از این درباره درخواست معافیت بازیکنان تیم ملی از بازیکنان تیم ملی عنوان شد اما اینجا نیاز است تا درباره دو موضوع مبهم دیگر بازیکنان تیم ملی و از آن مهم‌تر داستان حواله خودرویی که بازیکنان از آن نام برده می‌شوند. ملی پوشان ایرانی درخواست پرداخت سه بازی را انجام دادند و عنوان شد که وزیر ورزش هم پیش از بازی دوستانه با الجزایر آن را پرداخت می کند که طبق قرارداد به ازای هر برد به فدراسیون فوتبال ایران و در بالاترین سطح از وزارت ورزش کمک می کند. مرند. رارداد آنها با راسیون فوتبال است ولی طبیعی است در روزهایی که راسیون چیزی به اسم وان مالی ندارد، دست یاری رزش رت و ام وان مالی ندارد، . مطابق با رای بازیکنان تیم ملی گذاشته شده است، آنها را برای برد داخل و خارج از مونا درینا رینا. ازای هر برد انگی، یعنی دیداری که در ایران برگزار می‌شود، ملی‌پوشان سه هزارو 500 و رو به رو می‌گیرند. این رقم با توجه به نوسان آرزو در ایران، رقم رخوری است، ولی هرگز به جذابیت رد در ازی‌های ارج از خانه نمی‌شود. اداش ردن بازی‌های خارج از حدود سه هزار یورو بیشتر معادل شش‌هزار و ۵۰۰ ورو برآورد شده است.

این میان دو موضوع مهم ارد؛ اول اینکه چنین موضوعی برای بالابردن انگیزه ها قرار داده شده است و می توان این موضوع را مطرح کرد که بازیکنان تیم ملی نه به ریال، بلکه به یورو بردهایی را که به همراه تیم ملی به دست آوردند، دریافت کردند.

موضوع دیگری که ر این بین در حد جمله گذرا به اشاره به بازیکنان ملی پوش برای ری حواله خودرو است. اینکه نین حواله‌ای از کجا مده در نوع خود الب است. لمی از رختکن تیم ملی وجود دارد که در نجا محمد مخبر، معاون اول رئیس‌جمهوری، اذر شده است. او در مع بازیکنان، پای صحبت‌های شهاب عزیزی‌خادم، رئیس وقت فدراسیون فوتبال ایران، می‌نشیند. ادم ودش را در بازیکنان جا می‌کند و می‌گوید اینجا که تیم ملی بازیکنان تیم ملی در میان است، باید بازیکنان تیم ملی را بازی کند. در این جلسه که مید سجادی، وزیر ورزش هم حضور دارد، از مخبر می‌خواهد مطابق با دوره‌های گذشته، از تیم‌مر باشد. او می‌گوید این بازیکنانی که ملّی را به جهانیان برده‌اند، باید مجوز واردات خودرو باشد. پس چیزی که به عنوان حواله خودرو می‌شود، این موضوع ارتباطی به حواله خودرو نیست، بلکه مربوط به مجوز است که به بازیکنان تیم ملی اجازه می‌دهند بدون پرداخت هزینه گمرکی، یک خودروی خارجی به شرطی که زیر دو هزار و 500 سی‌سی باشد وارد شوند. .

ادم نین مجوزی را به صورت کلی برای همه بازیکنان تیم ملی می‌گیرند. : ظاهرا بعد از مشکلاتی که برای عزیزی‌خادم در فدراسیون فوتبال ایران پیش آمده است، به‌طور دقیق کارهای اجرایی این داستان انجام نشده است و به همین دلیل است که بازیکنان تیم ملی به تازگی در دیداری که با معاون وزارت ورزش‌ها انجام شده است، می‌خواهند تا وضعیت این مجوزها را داشته باشند. ررسی ود، به این امید که ملی‌پوشان ایرانی اتومبیل‌های مورد نظرشان را وارد می‌کنند.

استان ناقص اهدای واحد آنه

از گوشه و کنار شنیده می‌شود که داستان مجوز واردات خودرو یکی از موضوعاتی بوده است که فدراسیون وقت می‌تواند مجوزش را بگیرد اما در این بین یک موضوع دیگر مطرح می‌شود که دولت‌ها بیشتر راغب به عملی‌کردن نمی‌شوند. شورای فدراسیون فوتبال در جلساتی که با رستم قاسمی، وزیر راه و شهرسازی، داشته‌اند، از درخواست‌ها برای صعود تیم ملی ایران به جام جهانی، به بازیکنانی که در این زمینه نقش داشته‌اند، یک آپارتمان واحد هم تعلق بگیرد. این درخواست مورد توجه قرار نگرفته و نهایتاً هم ملیتی نشده است. اگر این موضوع مورد نیاز قرار می‌گرفت، وضعیت بازیکنان از نار یک ود به‌مراتب و بهتر می‌شد: پاداش‌های یورویی، ا ر»

انتهای ام

نمایش بیشتر

دکمه بازگشت به بالا