مجله ورزشی

باید به ارمغانی فرصت داد

به گزارش شفاف، بهنام یخچالی، لژیونر و ستاره تیم ملی بسکتبال ایران، پس از بازی تدارکاتی با تیم ملی ب، در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به این که اولین بازی ما بود و بازیکنان هم بعد از دو ماه لیگ هیچ و سه هفته وجود نداشت. م مرین پرفشار را پشت سر اشتند، یک مقدار افت نی داشتیم.

او ادامه داد: این بازی برای ما خوب بود و تیم به هم مه وانان بااستعداد ود را که ر لیگ خوب کار کرد، رده‌اند، از نظر نی بعد از مرین داریم و بعد از چند ال یک ادر نی جدید کارم می کنیم که همه این موضوعات مار هستند. ر مموع اما بازی خوبی ود.

یخچالی درباره بازی با قزاقستان و سوریه نیز گفت: دو بازی سخت را داریم و کاملاً از باخت‌های دوره‌های قبل از سوریه و قزاقستان به این موضوع پی برده‌ایم. نباید م‌ها را دستم گرفت و من روند فعلی را نسبت به دوره‌های قبل بهتر می‌بینم. انشاءالله در مقابل قزاقستان را جبران کنیم و سوریه را هم شکست دهیم.

او درباره عملکرد کادر فنی جدید ملی بسکتبال نیز گفت: ما شناخت ندان زیادی از ای ارمغانی نداشتیم، از نظمر. المانبر است تا رنامه‌های ایشان پیاده شود. ر رفته ر میشویم.

اره م ملی بسکتبال ایران درباره مدید قرارداد خود با باشگاه لمانی نیز گفت: من سال بعد در بوندسلیگا هستم. از کاپ آسیا به لمان می‌روم یک سال را در آنجا پشت سر بگذارم.

نمایش بیشتر

دکمه بازگشت به بالا