مجله عمومی

سیستان و بلوچستان ظرفیت ترانزیتی بسیار خوبی دارد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

خبرگزاری ارش آنلاین، سرلشکر رحیم وی در نشست ورای اداری بلوچستان اظهارداشت: مرز را یک امتیاز بدانید ما با اکستان و افغانستان مکمل فرهنگی، تمدنی، اقتصادی و امنیتی هستیم

و ان کرد: و لاقه فراوانی به مردم مؤمن، صبور، وطن رستندار و ولایتمدار بلوچ و سیستانی داریم و تا جایی که وانیم برای پیشرفت و آبادانی سیستان و بلوچستان کمک رد.

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا گفت: وکالت دارم از طرف رهبر معظم انقلاب که سلام حضرت آقا را به همه مردم و همه مسؤولان سیستان و بلوچستان برسانم و امیدوارم عملکرد شما بعد از رضایت خداوند و حضرت رسول) مورد رضایت حضرت نیز قرار رد.

وی اظهارداشت: خدا را شاکریم که یک وحدت و انسجام بسیار خوبی در سیستان و بلوچستان بر قرار است و این مهم یک نعمت بزرگ است و در میان مجموعه لشکری ​​و کشوری، علمای شیعه و سنی وحدت و انسجام از نظر معنوی و کاری اتفاق افتاده است. .

سرلشکر صفوی بیان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و قرارگاه قدس جنوب شرق، 40 سال است که امنیت را می‌کند من از اول انقلاب درگیر مسائل امنیتی سیستان و بلوچستان بودم و امروز خیالم راحت شد که یکی از امن‌ترین استان‌های کشور این استان است. .

وی ادامه داد: این امنیت که شما مسلط است، ارتش جمهوری اسلامی ایران، نیروهای نظامی، مجموعه اطلاعات و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایجاد کردید زمینه توسعه همه جانبه را فراهم می کند و باید گفت که همه چیز برای توسعه همه جانبه سیستان و بلوچستان است. راهم است.

ار و مشاور عالی رمانده معظم ل قوا گفت: و امل اصلی وجود دارد اول وجود منابع و سرمایه گذاری که نای ارقد است. ای اش چه می‌دانستیم مل می‌کردیم و انقدر رف میزنیم مل ملمی‌کnیm م ام بتر حنرانی مند الله ایههههههههههههههههههههههههههههههههههههههمهمهممهمم.

وی افزود: برای سرمایه گذاری یکی از موضوعات سرمایه گذاری های دولتی است و من با اطمینان به شما می گویم با نگاه بسیار خوبی که رهبر معظم انقلاب، رئیس جمهور، سپاه پاسداران انقلاب، مجلس شورای اسلامی و قوه قضائیه به این استان منابع خوبی برای آن دارند. نظر رفته است.

رلشکر وی بیان کرد: بحث دیگر رامایه‌گذاری بخش خصوصی و نهادهای انقلابی در سیستان و بلوچستان بوده که دارای اهمیت است.

و افزود: دو مرحله وجود دارد کشور از رایط در حال حاضر به شرایط مطلوب خواهد رسید ری از مجموعه‌های سیستان و بلوچستان یعنی حوزه ژئوپلیتیکی دریای عمان، اقیانوس هند و دیگری م حوزه ژئوپلیتیکی دریای خزر است.

نمایش بیشتر

دکمه بازگشت به بالا