مجله ورزشی

از ژرفای کوانتوم تا ماورای ماهواره‌ها

سومین رویداد کاشتن برای آینده با موضوع «دنیای شگفت‌انگیز ارتباطات؛ از ژرفای کوانتوم تا ماورای ماهواره‌ها» بـا حمایت مرکز توسعه فناوری‌های راهبردی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری و ستاد توسعه فناوری‌های اتصال‌پذیری و ارتباطات 2 آبان‌ماه، در محل سالن جابربن حیان، دانشگاه تربیت مدرس برگزار می‌شود.

خبرگزاری مجله رز؛ کاشتن برای آینده رویدادی گفتمان‌محور است که با هدف آشنایی دانشجویان، فناوران و پژوهشگران با فناوری‌های نوین و راهبردی و در راستای تأثیرگذاری آن‌ها بر آینده، زندگی مردم و جایگاهشان در داخل کشور برگزار می‌شود.

این رویداد که در قالب سخنرانی‌ها و گفتگو‌های هدفمند اجرا می‌شود، به دنبال ترویج فناوری‌های نوظهور در میان علاقه‌مندان و مخاطبین دانشگاهی است.

در این رویداد، محمدرضا پاکروان، عضو هیات‌علمی دانشکده برق دانشگاه صنعتی شریف با موضوع «تجربه‌ای از رویش و شکوفایی فناورانه»، حسین شهرابی فراهانی، بنیانگذار و مدیرعامل شرکت امیدفضا با موضوع «فناوری ماهواره»، وحید شاه منصوری، عضو هیات علمی دانشکده برق دانشگاه تهران با موضوع «فراتر از G۵»، محمد اخوان، عضو هیات مدیره و معاون فنی شرکت موج آینده فرافن با موضوع «درس آموخته‌های طراحی محصول مودم G۵» امیرمحمد نژادمحمد، مدیرگروه فناوری‌های کوانتومی پژوهشگاه توسعه فناوری‌های پیشرفته با موضوع «مخابرات کوانتومی» سخنرانی خواهند کرد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در این رویداد تا ۲۳ مهرماه به تارنمای https://evnd.co/۰PJHU مراجعه کنند.

انتهای یپام/

نمایش بیشتر

گروه تحریریه علوم ورزشی

با استفاده از مهارت‌های تحلیلی و تجزیه و تحلیل داده‌ها، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی گزارش‌ها و آمارهای مفید و کاربردی درباره‌ی روند و عملکرد تیم‌ها و بازیکنان در ورزش می‌پردازم. هدفمندی خود را در بهبود دانش و اطلاعات ورزشی خوانندگان قرار می‌دهم. همراه با من را بپذیرید و به دنیای آمارها و تحلیل‌های جذاب ورزشی همراه شوید.
دکمه بازگشت به بالا