مجله علمی و پزشکی

اوج گیری کرونا در هند و افزایش کلاهبرداری ها در بازار سیاه دارو

به Kanika Saxena 18000 روپیه (173 3) پول پرداخت می شود تا بیمار RamedSavier را كه به دلیل بیماری عروق كرونر قلب وخیم مبتلا است و نمی دانست قصد كلاهبرداری از وی را دارد.

به گزارش لورم ، لورم گزارش داد: “ما برای تحویل یک مرد دارو هفت ساعت صبر کردیم.” من مطمئناً 9 و 10 شماره دیگر جواب تلفن را نمی دهم. من عکسی فرستادم که نشان می داد او صرفاً برای کسب درآمد ، به دلیل اعتبار آن ، پاسخ پیام های متنی را نمی دهد.

این یک حادثه استثنایی در هند ، این کشور است و اکنون در سیستم دادگاه او در دومین تاج مرگبار از هم می پاشد. در این مدت ، بیمارستان های کشور از کمبود اکسیژن پیامک می فرستند. همچنین ، به دلیل کمبود تخت بیمارستان ، بسیاری از بیماران بدون مراقبت رها می شوند و تجهیزات پزشکی لازم را از جیب خود تهیه می کنند.

برای ناامیدی اکنون مجبور به عقب نشینی در انجمن یا سیاه پوستان در معرض بحران شده و به اکسیژن روی آورده و دارو را به نمایندگی از عزیزان خود به نمایندگی از عزیزان خود به عوامل رسانه های اجتماعی برسانند. بسیاری از افراد پول خود را از دست داده اند و منتظر کمک پزشکی کلاهبردار هستند.

به گفته نویسنده Indranil cent لورم دهلی و گفت که او در تعداد زیادی از رسانه های اجتماعی در انواع مختلف برای تلاش برای رساندن اکسیژن به کپسول به یکی از دوستانش با آنها تماس گرفته است.

پس از پرداخت 7000 روپیه (پ 67) ، تنها شخصی در بین خود که یک کپسول 20 لیتری تحویل می دهد. رامسوامی گفت برای تحویل یک سیلندر 48 ساعته ، اما مقدار غلتک انتقال رسیده است. Ci زیرا در آن زمان تلفن فروشنده خاموش بود.

طبق آخرین آمار ، تعداد بیماران بیماری کرونا قلب در هند به بیش از 19 میلیون نفر رسیده است و تعداد قربانیان این بیماری بیش از 200000 نفر گزارش شده است.

برای برخی این است که به کمک هندی ها از رسانه های اجتماعی کمک بگیرند و به دیگران هشدار دهند ، با خطر تقلب تقریباً با بازار سیاه برای نبرد قریب الوقوع موج می زند.

مخفی نشاسته ، متخصص بهداشت عمومی در م Johnسسه جان سواستیا آبحیان گفت: “مردم از نظر اخلاقی دشوار هستند. 3 اخلاق ، و این از بازار نمی آید که سیاه را بخرد ، اما وضعیت فعلی وجود دارد ، و او را مجبور به رد آنها می کند.

او همچنین گفت که لانه ها در بازار سیاه ، قیمت اکسیژن به کپسول و RamedSavier Div است.

نخست وزیر هند ، هفته گذشته ریاست جلسه ای با تومور مقامات ارشد دولت را بر عهده داشت ، جایی که گفته می شود آنها سو abuse استفاده از RemedSewer در بازار سیاه را می فروشند و باید بررسی شود. فروش دارو ، که به طور گسترده ای مخالف بیماران مبتلا به بیماری بیماری کرونا قلب است ، پس از افزایش موارد در هند افزایش می یابد. تولید آنها در آخرین هفته افزایش ظرفیت Central RamedSavier است که به آنها گفته شد که قدرت شاهنشاهی است. با این حال ، برخی از مردم حداقل شش برابر قیمت عادی در بازار سیاه برای خرید دارو پرداخت نکرده اند.

پس از اینکه وی به وی گفت نیازی به خرید دارو برای بیماران مبتلا به Gurogram نیست ، خرید شش بطری کوچک از کارگزاران RamedSavier با حدود 130،000 روپیه (1254 4) ، Gains Vijayan در بیمارستان به لورم گفت. وی گفت که نمی تواند دارو را در منطقه دهلی پیدا کند و برای این کار به Gurogram از جیپور می رود.

در همین حال ، دولت مرکزی و تعیین سقف قیمت RamedSavier. شرکت های دارویی ، قیمت هر بطری 899 روپیه (8 8) تا 3490 روپیه (. 33) روپیه.

لیها باهات ، استادیار گروه اپیدمیولوژی و مجموعه های بهداشت عمومی Viva همچنین گفت که بحران بازار سیاه غیرمعمول است زیرا هند صادر کننده دارویی پیشرو است و می تواند نیازهای مردان ما را برآورده کند.

وی یکی از دلایل عدم آگاهی از رونق بازار سیاه را گفت. داروهایی وجود دارد که مردم وحشت زده می شوند و از کپسول های استنشاق کننده اکسیژن و اکسیژن در مترهای اساسی خودداری می کنند. همه چیز در بازار سیاه تقویت خواهد شد.

دولت هند اکنون در تلاش است تا درمورد RamedSavier به مردم آموزش دهد. Randip Golart ، مدیر انستیتوی علوم پزشکی هند Al ، توصیه می کند احتکاری که باعث کپسول اکسیژن خانگی می شود. نراش ترهان ، رئیس بیمارستان مادانتا گروه ، گفت RamedSivir UNAIDS را کاهش می دهد ، اگر دارو در بررسی نتایج آزمایش ، ظاهر و سایر علائم شرایط بیمار تجویز شود ، بار زیادی به این دارو نیاز نخواهد بود.

شروع به فروش مقداری کرد تا به انواع سرکوب اکسیژن و در شهرهای داروهای درمانی سیاه یا کپسول های دارویی موجود در بازار بپردازد. پلیس دهلی روز سه شنبه سه نفر را کپسول های اکسیژن مونتاژ شده و گران قیمت دستگیر کرد. اوتار پرادش ، پلیس شش نفر از آنها را دستگیر و برج مراقبت ، کاخ مردم و هفته گذشته درمان را ضبط کرد ، 127.

دادگاه عالی در دهلی ، این هفته گفت که او برای دریافت اخطار اکسیژن به کپسول 1 لک (6 965) در شهر است و توسط دولت محلی تماس گرفته است.

از طرف دیگر ، طبق گفته لورم ، سیاست دولت هند در تهیه واکسن برای همه بزرگسالان از اول ماه مه ممکن است منجر به افزایش فروش در بازار سیاه این واکسن شود. در بعضی از ایالت ها ، ممکن است نتوانید تقاضا را برآورده کنید ، اما پیش از این برای دولت های محلی به او هشدار داده اید.

از طرف دیگر ، Retiarius ، تجهیزات پزشکی و اکسیژن به دلیل گزارش عدم موفقیت ایالات در شباهت بازار سیاه است.

به عنوان مثال ، پزشکان از اکسیژن تهی می شوند ، و امکانات کپسول و به دادگستری ها ، همانطور که در هند گفته می شود و دارایی های اختصاص داده شده تجاری بودند ، و موارد عادی ذخیره ، رگ گروه های مختلف در اکسیژن برای مقابله با شرایط اضطراری به بیمارستان می رود.

دهلی نو اعلام کرده است که حامل های اکسیژن 40 کشور را دریافت می کند.

پیام آخر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا