مجله هنر و فرهنگ

به خودم در انتخابات شورای المپیک آسیا ایمان دارم/ خواسته‌ای از مسئولان ندارم!

ملی‌پوش دوومیدانی گفت: درخواست خاصی پیش از بازی‌های آسیایی از مسئولان ندارم.

احسان حدادی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، در واکنش به حضورش در انتخابات شورای المپیک آسیا اظهار داشت: خدارا شکر دوستان در کمیسیون ورزشکاران به بنده حقیر اعتماد کردند و امیدوارم در بازی‌های آسیایی نماینده خوبی برای ورزش ایران باشم و بتوانم بهترین اتفاقات را در شورای ورزش المپیک آسیا رقم بزنم.

شانس زیادی متصور هستم تا بتوانم رای بالایی در انتخابات ورزش شورای المپیک آسیا کسب کنم

وی با اشاره به اینکه شانس زیادی برای خودش متصور است، افزود: شانس زیادی برای خودم متصور هستم تا بتوانم رای اعتماد را به دست بیاورم. اگر دوستان و ورزشکاران از من حمایت کنند در آنجا حامل اتفاقات خوبی خواهیم بود. با دوستان و نمایندگان کشور‌های مختلفی از جمله قطر، کره جنوبی، چین و ژاپن صحبت‌های خوبی داشتم. بالاخره در هانگژو دوومیدانی‌کاران زیادی خواهند آمد و امیدوارم با مکاتبات انجام شده بتوانم یک رای بالا به دست بیاورم.

** توکلی به عنوان مربی به من کمک می کند

دارنده مدال طلای بازی‌های آسیایی در خصوص اینکه توقعات از او برای کسب مدال طلا زیاد است و چه قولی به جامعه ورزش می‌دهد، گفت: طبق صحبت و جلسه‌ای که با مسئولان فدراسیون و افشین داوری داشتیم نتیجه این شد که حسین توکلی در نقش مربی به من کمک کند و همچنین یک فیزیوتراپیست هم در کنارمان باشد. حتی سرپرست فدراسیون از من درخواست کرده با مک ویلکینز مربی‌ام به صحبت بپردازم تا به شکل غیر حضوری برنامه‌های خودش را ارسال کند تا طبق آن همراه با حسین توکلی آن‌ها را انجام دهیم و کار را پیش ببریم.

تلاشم کسب پنجمین طلای بازی‌های آسیایی است

حدادی درباره نحوه ادامه تمریناتش گفت: تصمیم داریم همچنان در تهران به تمرینات ادامه بدهم تا پس از آن یک ماه دیگر در مسابقات داخلی خودم را محک بزنم. تمام سعی و تلاش من رسیدن به کسب پنجمین مدال طلایی است تا دل مردم را شاد کنم.

دارنده مدال نقره المپیک لندن درباره اینکه خواسته‌اش از مسئولان وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک پیش از بازی‌های آسیایی چیست، عنوان کرد: هیچ درخواست خاصی ندارم و خود مسئولان نسبت به همه چیز مطلع هستند!

نمایش بیشتر

تیم خبری علوم هنری

هر کلمه را با قدرت خلاقیتم تنظیم کرده و به شما دنیایی جدید می‌آورم.
دکمه بازگشت به بالا