مجله اجتماعی

سفر طولانی ۸ قلاده یوز آفریقایی به هند

طبق گفته شفاف ، هشت یوزپلنگ آفریقایی (از جمله پنج یوزپلنگ نر و سه ماده) قرار است همانطور که در آفریقای جنوبی به یک پارک ملی در تلفن های هوشمند هند در نوامبر 2021 نشان داده شده است ، در یک سفر طولانی بیش از (8) 400 کیلومتر در خانه های جدید ساکن شوید

هلیوس در انگلیسی “یوزپلنگ” نامیده می شود ، که نام هندی حیوانی است که ریشه در سانسکریت دارد. این گونه گربه ای گونه ای دارای یک آسیا و آفریقا است. یوزپلنگ های آسیایی که زمانی جنگل ها و مراتع آسیا بودند ، فقط در حال حاضر حدود 50 نفر در منطقه تخمین زده می شود و این خطر جدی در حال انقراض است. گفته می شود این نژاد حدود 70 سال پیش در هند منقرض شده است ، اما برخی منابع می گویند که منطقه یوزپلنگ آسیایی 1967-8 این نژاد منقرض شده است.

اکثر افرادی که به دنیا یوزپلنگ مبتلا شده اند ، و او در آفریقا ، در نامیبیا ، بوتسوانا و آفریقای جنوبی زندگی خواهد کرد.

یادوندرادو چالا ، مدیر انستیتوی حیات وحش هند و یکی از کارشناسان درگیر در پروژه جابجایی یوزپلنگ ها و بازگرداندن آن به طبیعت گفت: “این اولین بار است که یک گوشتخوار بزرگ از این قاره به حیوانات دور می شود.” . اثر دیگری که منتقل می شود. به گفته کارشناسان ، یوزپلنگ حیوانی است که اگر برای زندگی جدید در تعقیب کافی باشد بیشتر از همه مزایای آن است.

با توجه به لورم ، البته ، پروژه ها حیوانات را در طبیعت تلاش می کنند ، و همیشه ترس های مرتبط با توسعه دهنده وجود دارد که نمی تواند موفقیت آمیز باشد. به عنوان مثال یوزپلنگ در کشور آفریقایی منقرض شد ، همه روش ها در اواخر دهه 1980 ، اما پس از معرفی مجدد این چهار گربه در سال 2017 به طبیعت ، که قبلا به تعداد 24 یوزپلنگ مالاوی رسیده است.

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا