مجله اجتماعی

کرونای انگلیسی موزیانه در حال گسترش؛ بیشتر از قبل مراقب باشید!

سهراب پارسی پورمهمترین پیام Glory در این زمینه برای شیوع ویروس در مناطق مختلف انگلیس جهش یافته است. انجام شده است تاج انگلیسی گونه b. 1.1.7 به عنوان سقوط نهایی به سرعت مشخص شد. طبق مرکز کنترل و پیشگیری بیماری های ایالات متحده ، عفونت ویروس غیر از ظاهر است. روز آخر ماه ، و به دانشمندان انگلستان گفته شده است که به عنوان یک نوع ، به عنوان سایر انواع ویروس کرونا در معرض خطر مرگ قرار گرفته اند. تاج انگلیسی همان در بسیاری از کشورهای جهان است.

ایران دیگر همه جا تمام شده است به عنوان مثال از سبزوار ، گزارش شد که کرونا انگلیس برخی از شهروندان خود را اسیر کرد ،میزبان اخبار زیادی در مورد آلودگی شهروندان ایرانی از جمله وجود دارد عفونت ویروسی تاج انگلیس با قشم دیگر است آزاد نشدند. برخی از مردم دوست دارند این پیام را به همه طرف ، فیلمهای آخرالزمانی که در آن بود ، برسانند. شامل ویلایی در آبیک قزوین پس از مرگ تاج انگلیس کاملاً بسته شده: حق ورود ندارد و هیچ کس نمی تواند وارد شود یا از آن خارج شود. از جانب دزفول و شهرهای دیگر خوزستان همچنین گزارش شده است که مردم کرونا انگلیس. داستان آنقدر جدی است که استاندار تهران اعلام کرد که به قرنطینه کامل منتقل می شودمیزبان

متاسفانه نخواهم بود خطر شیوع بالاتر در انگلیس 17 میلیارد کهکشان ویروس کرونا در میان کودکان و نوجوانان تا 5 سال بزرگتر است ، بسیار جدی است..

امروز خاکشور علی ، رئیس درب بیمارستان کودکان اکبر مشهد ، گفت: “تفاوت اصلی بین ویروس کرونا ویروس کرونا و ویروس کرونا ویروس کرونا در دسته های قبلی شیوع بسیار بالاتر افزایش شیوع در افراد زیر 20 سال و مرگ و میر بالاتر است.”

یکی از اعضای هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد افزود ، طبق گفته وزارت بهداشت ، میزان انتقال انگلیسی 70٪ اصلاح شده و میزان مرگ و میر آن 35٪ بیشتر از Glory man است. این خطر برای شیوع ویروس کرونا ویروس کرونا در کودکان و نوجوانان 5 تا 17 سال بسیار زیاد است.

با این حال ، آنها از نظر جنبه ای متفاوتند فقط به آنها اهمیت می دهند ، به جای تاج انگلیسی تاج چینی نیستند. شامل روش دوماسک برای بسیاری از تاج های انگلیس بسیار موثر است.

کرونای موز در حال گسترش انگلیسی ؛  دقیق تر از قبل!

متأسفانه ، مرگ پیام شب Mircrona است همچنین نشان می دهد که تعداد زیادی از شهروندان این بیماری به طوری که افزایش می یابد شب گذشته ، ما با پیشرفت های تشخیص قطعی بیش از 8200 هموطن مواجه شدیم و 89 بیمار در آن زمان فوت کردند..

دکتر. سیماسادات لاری گفت: از دیروز و امروز ، 25 مارس 2017 ، براساس معیارهای تشخیصی تعریف شده ، با 8263 بیمار جدید Covid 19 ، همان منطقه ، که 741 در بیمارستان بستری هستند. و سپس وی افزود ، و تعداد بیماران به 1،582،275 کشور 19 کشور کوید رسید.

لاری گفت: “متأسفانه در 24 ساعت گذشته 89 بیمار كوید كوید را از دست دادند و عمر 19 نفر از این بیماری به 59،572 رسید.”

وی گفت: خوشبختانه یک میلیون و 351 هزار و 390 بیمار بهبود یافته و از بیمارستان ها مرخص شده اند.

Covid از صحبت در مورد 3،685 بیمار در 19 بیمار گفت که وزارت بهداشت مراقب بخشهای مراقبت ویژه بیمارستانها است.

و باز هم مبلغ 10 میلیون و 415 هزار و 501 آزمایش تشخیصی کوید 19 در کشور است.

لاری گفت که در حال حاضر 11 استان قرمز ، نارنجی 52 استان ، 217 استان زرد و آبی 168 استان وجود دارد.

کرونای موز در حال گسترش انگلیسی ؛  دقیق تر از قبل!

وی افزود: شهرهای آبادان ، اهواز ، بندرماهشهر ، خرمشهر ، دزفول ، خارج از دشت آزادگان ، رامهرمز ، شادگان ، شوشتر ، هویزه در نیجر و قهوه ای در وضعیت.

امروز ، اخبار بانک مرکزی است ایفای نقش یک تاجر در تاج منابع ارزی کشور ، کره جنوبی ، در اختیار داشتن فصل های واکسن ممکن توماس ناصر همانت ، رئیس بانک مرکزی ، در یادداشتی در صفحه اصلی خود در فضای مجازی نوشت: امروز ، 25 مارس 2010 ، با اصرار سفارتخانه های کره جنوبی و ژاپن در تهران و دیدار جداگانه با سفرای دو کشور در طی ملاقات با کره ای ، وصیت نامه های امپراطوران کنستانتین ، موارد ذکر شده با دندان ، و بخشی از ارز بانک مرکزی و ثروت او و کره جنوبی وصیت شد: زیرا این در ذهن است اهداف و تصمیمات بانک مرکزی در مقدار انتقال پول ، به طوری که مقصد توسط بانک ها به کره به پادشاهان دعوت خود باشد.

همانت به سفیر ژاپن پیشنهاد داد این پول برای خرید واکسن در ژاپن برای استفاده از منابع ارزشمند اتحادیه ایران ایران کواچ است. سفیر ژاپن گفت كه ایران اعلام كرده است كه از واكسن موجود برای خرید با دولت استفاده می كند.

(47) 231

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا