مجله ورزشی

تولید قطعه پیش‌ساخته مقاوم بتن‌ در برابر خوردگی

حسین بهشتی‌نژاد در حاشیه گام دوم دانشگاه آزاد اسلامی «عصر امید» در مصلای تهران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا اظهار داشت: تیمی که در حوزه بتن‌های مقاوم در برابر خوردگی کار می‌کند.

وی با بیان اینکه در مسیر فعالیت خود از یک چرخه کامل بهره می‌بریم، اضافه می‌کند: با تولید مواد اولیه مقاوم در برابر خوردگی که آن را به یک ماده مقاوم تبدیل می‌کند، کار را آغاز کرده‌ و تا مرحله نهایی می‌کند. ن که ولید قطعه اخته برای مقاوم سازی پایه های شبکه های توزیع است، پیش رفته است.

شرکت سازنده دهر آروین ناب که زیرنظر دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیرجند فعالیت می‌کند، با بیان اینکه پایه شبکه‌های آسیب پذیر هستند، عنوان کرد: با استفاده از قطعات پیش‌ساخته پایه شبکه‌های تولیدی را می‌کنیم.


راوانید:

ولیدکننده‌های که دست چند هندوانه برمی‌دارد!

انعقاد قرارداد وهشی دانشگاه خراسان شمالی در رویداد عصر امید

راحی، اخت و تولید انواع گریس اص و پیچیده صنعتی

انعقاد تفاهم نامه از نمایشگاه عصر امید


بهشتی‌نژاد یادآور شد: در حوزه دوم خدمات دانش‌محور را فعال‌سازی کرده‌اند که به‌طور مستقیم به موضوع ضربه‌های مونیتورینگ، پایش سازه‌های آسیب دیده و پایش سازه‌هایی که در شرایط آسیب‌پذیری می‌رسند، می‌توانند در نهایت به آن‌ها منتقل شوند.

و کرد: محصول دیگر نانوافزودنی ندمنظوره ن است که به‌منظور افزایش مقاومت در برابر خوردگی و مقاومت فشاری بتن در بتن می‌شود و این ماده بر پایه مواد معدنی بوده است که مواد معدنی آن مختص خراسان جنوبی و اطراف نهبندان است.

شرکت سازنده دهر آروین ناب توضیح داد: قطعات پیش‌ساخته بتنی هم یکی از فعالیت‌های جانبی این است و کاربرد محصولات ما باعث ایجاد یک بتن توانمند می‌شود و سازه‌های مفید بتن را به‌خصوص در مناطق دریایی و مناطق خورشیدی افزایش می‌دهد.

نژاد متذکر : ازه‌های بتنی در نعت برق و آب باعث بهبود و افزایش عمر مفید سازه‌ها می‌شوند.

به گزارش آنا، رویداد ملی گام دوم دانشگاه آزاد اسلامی با عنوان «عصر امید» به‌منظور معرفی تجهیزات، محصولات، فعالیت‌ها و فعالیت‌های حوزه‌ای و نوآوری دانشگاه با هدف ارائه درمان برای ایجاد نوپا و دانش‌بنیانی و فرصتی برای دانشجویان در چهلمین سالگرد راهاندازی. این انشگاه با شعار ۱۰۰۰ گروه پژوهشی و زیرساخت، ۱۰۰۰ ایده و استارت‌آپ و ۱۰۰۰ شرکت فناور و خلاق از هشتم تا ۱۱ خرداد راد رصا رد.

انتهای ام/4078/4062/

نمایش بیشتر

دکمه بازگشت به بالا