مجله هنر و فرهنگ

پخش عمارت خانه خورشید از حرم رضوی

رادیو رهنگ رنامه ای با نوان « عمارت خانه خورشید» ویژه میلاد امام رضا علیه السلام از حرم رضوی رو.

ارش مجله رز، رنامه ویژه رادیویی “عمارت خانه ورشید” بمناسبت میلاد باسعادت امن الائمه امام رضا(ع) از مری ر م ر ر م ر.

تهیه‌کننده این ویژه برنامه محمدرضا حاج حیدری است، ‌حامد عباسی گویندگی آن‌را برعهده دارد ‌وساعت ۱۵ تا ۱۶:۳۰ ‌روز پنجشنبه و جمعه نوزدهم و بیستم خرداد از حرم امام رضا علیه السلام این برنامه تقدیم شنوندگان رادیو فرهنگ می‌شود.

این برنامه که به لحظه لحظه با زائران امام رضا(ع) در روز میلاد آن حضرت در مشهد مقدس همراه است، گزارش هایی از تعویض پرچم گنبد طلای حرم امام رضا(ع)، مراسم گل آرایی ضریح مطهر، نقاره زنی، تعویض شیفت. ام رم و … تهیه و پخش می کند.

ر این ویژه برنامه لاوه بر ابشناسی دهه رامت به ویژه امام، فعالیت های کتاب محوری رامت نیز معرفی می‌شود.

نام این برنامه نیز برگرفته از کتابی است که مقام‌معظم رهبری بر آن تقریظ نوشته و شامل گزارش ‌تصویری بازآرایی و مرمت حرم مطهر رضوی در سال 1399، انتخاب شده در این برنامه ناشر و نویسنده این کتاب که توسط رهبر معظم انقلاب است، مهمان ویژه است. رنامه است.

همچنین مدیرکل موسسه کتابخانه‌های عمومی استان خراسان رضوی، معاونت تبلیغات و اطلاع آستان قدس و ریاست کتابخانه آستان قدس رضوی از دیگر مهمانان این دو برنامه ویژه هستند و در فواصل برنامه از طریق تماس تلفنی با سایر نویسندگان حوزه رضویکسانی (که درباره امام هشتم هستند) اب نوشته اند) و می شود و اثار آنها نیز معرفی خواهند شد.

انتهای ام

نمایش بیشتر

دکمه بازگشت به بالا