مجله هنر و فرهنگ

حذفیات «سرزمین مادری»، خبر تازه از «زخم کاری»

حضور شهاب حسینی با «مقیمان ناکجا» در سینماتک موزه هنرهای معاصر، عذرخواهی کمال تبریزی از مخاطبان در پی حذفیات «سرزمین مادری» و نواقص دیگر، تاکید مهدویان بر حضور جواد عزتی و شخصیت‌های اصلی در «زخم کاری» و ۲ انتصاب مهم در وزارت ارشاد از خبرهای امروز (پنجشنبه، ۷ دی) فرهنگ و هنر مجله رز بودند.

به گزارش مجله رز، گزیده‌ای از اخبار  بخش فرهنگ و هنر مجله رز را در ادامه مرور می‌کنیم:

«کشتی نوح» به عمارت نوفل لوشاتو رسید

نمایش «کشتی نوح» نوشته محمود احدی‌نیا، کارگردانی امیرعلی تقی‌زاده و تهیه‌کنندگی پریسا باهر از روز یکشنبه دهم دی‌ماه، هر شب ساعت ۱۹:۳۰ در عمارت نوفل لوشاتو روی صحنه می‌رود.

موسیقی فیلم کوتاه ایرانی برگزیده جشنواره ماکائو شد

فیلم کوتاه مورس به نویسندگی و کارگردانی روناک جعفری برنده بهترین موسیقی فیلم به آهنگسازی پیام آزادی از چهاردهمین جشنواره بین‌المللی فیلم ماکائو شد.

حضور شهاب حسینی با «مقیمان ناکجا» در سینماتک 

فیلم سینمایی «مقیمان ناکجا» به نویسندگی و کارگردانی شهاب حسینی یکشنبه، ۱۰ دی‌ماه ۱۴۰۲ در سینماتک موزه هنرهای معاصر تهران به نمایش درمی‌آید. این فیلم که محصول ۱۳۹۶ است، بر اساس نمایشنامه «مهمان‌سرای دو دنیا» نوشته اریک امانوئل اشمیت نوشته و ساخته شده است.

عذرخواهی کمال تبریزی در پی حذفیات «سرزمین مادری» و نواقص دیگر

کمال تبریزی، کارگردان سینما و تلویزیون ضمن انتقاد از وضعیت پخش فصل دوم سریال «سرزمین مادری» بدون رفع نواقص آن، از مخاطبان عذرخواهی کرد و در عین حال به حذفیات این سریال هم اشاره کرد. کمال تبریزی در صفحه شخصی خودش ضمن انتقاد از وضعیت پخش فصل دوم سریال «سرزمین مادری» بدون رفع نواقص آن توضیح داده است: “متاسفانه پس از اتمام نمایش فصل اول، نمایش فصل دوم با عجله و بدون اطلاع من از سوی تلویزیون و تهیه‌کننده با نواقصی شروع شد که ماه‌ها قبل به آنها اشاره کرده بودم اما اقدامی در رفع نواقص نشده بود و حالا قصد دارند در فرصت کوتاه باقی‌مانده و در حد امکان انجام دهند!”

فیلم‌های تلویزیون در پنجشنبه و جمعه

تلویزیون برای پنجشنبه و جمعه این هفته، هفتم و هشتم دی‌ماه ۳۲ فیلم سینمایی و تلویزیونی را آماده پخش کرد.

تاکید مهدویان بر حضور جواد عزتی و شخصیت‌های اصلی در «زخم کاری»

سریال «زخم کاری» این روزها به کارگردانی محمدحسین مهدویان در حال تولید است. به گفته ی این کارگردان همه شخصیت های اصلی از جمله جواد عزتی در این فصل حضور خواهند داشت.

 ۲ انتصاب مهم در وزارت ارشاد  

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی امیرحسین سمیعی را که پیش‌تر معاون هنری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران بود به جای محمد الهیاری فومنی به عنوان مدیرکل دفتر موسیقی این وزارتخانه منصوب کرد و محمد الهیاری فومنی را به عنوان مدیرعامل بنیاد فرهنگی هنری رودکی منصوب کرد.

بیشتر بخوانید:

بزرگ‌ترین کشف‌های دنیای هنر

مردی که هرگز لبخند نمی‌زند!

حنیف قریشی نویسنده و فیلمنامه‌نویس شناخته‌شده می‌گوید پس از حادثه‌ تلخی که سال گذشته برایش رخ داده باید خود را با «یکی دیگر شدن» وفق دهد.

قبرهای استثنایی و عجیب!

شمشیر سالم چندهزارساله، تجهیزات پزشکی رومی و کتاب مردگان، از جمله اشیاء‌ شگفت‌آوری بودند که در سال ۲۰۲۳ به همراه گورها و مقبره‌های باستانی کشف شدند.

انتهای پیام

نمایش بیشتر

تیم خبری علوم هنری

هر کلمه را با قدرت خلاقیتم تنظیم کرده و به شما دنیایی جدید می‌آورم.
دکمه بازگشت به بالا