گیاهی برای خروج سموم از بدن

مجله رز/لرستان یک کارشناس ارشد گیاه‌شناسی گفت: شاه‌تره به دلیل وجود آنتی‌اکسیدان‌های عالی، پاک‌کننده‌های فوق‌العاده برای پاکسازی گیاه و خون است و همچنین باعث می‌شود و کمک می‌کند تا آب اضافی و سموم از بدن خارج شوند.

آرا ال، در وگو با مجله رز اظهار کرد: شاه ره برای درمان پوستی ار بررسی است و علاوه بر این، ریواهن.

ی

صالحی با اشاره به این که شاه تره در دوران باستان به عنوان یک قدرت جادویی در نظر گرفته شده است، عنوان کرد: این گیاه را در آتش سوزاندند، زیرا معتقد بودند که می توانند از جادو محافظت کنند و ارواح شیطانی را دور کند و طبق یک باشد. افسانه، این گیاه حاصل از بذر نمی شود، بلکه یک دود استانی از زمین پدیدار شده است.

این ارشناس ارشد گیاهشناسی بیان کرد: این گیاه در آغاز گلدهی می شود و در ایها، قرص، ول، لوسیونهای آره م.

وی ادامه داد از جمله خواص این گیاه، می‌توانم به خواص ضد بیماری آن اشاره کرد، چراکه شاه تره می‌تواند برای بهبود زخم‌ها، تورم و قرمزی و پوست درد و سایر اندام‌ها قابل استفاده باشد.

الحی تصریح کرد: مچنین این گیاه به دلیل و عارضه ضد بیماری که ارد برای درمان بیماری‌هایی مانند پسوریازیس و اگزما مفید اگزاست.

این کارشناس ارشد اه شناسی رد: این گیاه یک کرم ماد عالی برای رفع خارش است، آکنه را درمان، و ار

وی افزود: این گیاه به دلیل وجود آنتی‌اکسیدان‌های الی، پاک‌کننده‌های فوق‌العاده برای پاکسازی گیاه و خون است و مانند آن

صالحی ادامه داد: شاه تره یک گیاه آرام است که فشار خون را کاهش می دهد و باعث افزایش ضربان قلب می شود و به دلیل خواص ضد می شود که برای آرتریت و سایر بیماری های موثر مناسب است.

این کارشناس ارشد گیاه شناسی مشخص کرد: مطالعات می‌دهد که شاه تره می‌تواند بیماری‌های مربوط به کیسه صفرا و نشان‌دهنده درمان و عملکرد درمان را تا ۸۰ درصد بهبود ببخشد و از ایجاد کیسه صفرا نیز جلوگیری کند و به یک عنوان ترکیبی از ضد عفونی کند. اسپاسم مفصل کیسه را استفاده می‌شود.

وی عنوان کرد: این گیاه حاوی آنتی‌اکسیدان‌های زیادی است که می‌تواند به درمان پیری کمک کند همچنین حاوی اسیدهای چرب نیز بوده است که خود این ماده از فرآیند پیری جلوگیری می‌کند، همچنین حاوی مقدار زیادی آلکالوئید، از قبیل پروتوپین و فوماریتین است که برای آن‌ها بسیار زیاد است. متهای ن نیز مفید هستند.

الحی سخت کرد: این گیاه در وزهای زیاد می‌تواند سمی داشته باشد و باعث اسهال شدید، گرفتگی عظلات و تنگی نفس شود.

انتهای ام

خروج از نسخه موبایل