مجله حوادث

هواشناسی ۱۴۰۲/۱۲/۱۲؛ سامانه بارشی فردا وارد کشور می‌شود/ بارش برف و باران در اکثر مناطق ایران

آفتاب‌‌نیوز :

پیش‌بینی کلی نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی نشان می‌دهد شنبه در برخی مناطق شرق و جنوب شرق کشور وزش باد شدید گاهی گردوخاک پیش‌بینی می‌شود و در سایر مناطق جو آرام است.

از اواخر وقت فردا با ورود سامانه بارشی به کشور ابتدا در برخی مناطق شمال غرب و دامنه‌های زاگرس مرکزی و روز دوشنبه در شمال غرب، غرب، جنوب غرب، دامنه‌های شمالی و جنوبی البرز مرکزی، مرکز، شرق، برخی مناطق جنوب و جنوب شرق کشور بارش برف، باران، وزش باد شدید موقتی، برخی مناطق گردوخاک و در استان‌های جنوبی رعدوبرق پیش‌بینی می‌شود.

سه‌شنبه اکثر مناطق کشور تحت تاثیر سامانه بارشی قرار می‌گیرند و عمده فعالیت سامانه در این روز برای شرق و جنوب شرق است. چهارشنبه در جنوب شرق کشور بارش‌های پراکنده روی می‌دهد و سامانه از کشور خارج می‌شود.

 در اکثر مناطق کشور تا روز چهارشنبه روند افزایش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود. امروز دریای عمان، دوشنبه و سه‌شنبه خلیج‌فارس مواج است.

نمایش بیشتر

بخش مقالات حوادث

نویسنده حوادث با توانایی نقل و انتقال داستان‌های پنهان در پشت پرده رویدادها هستم. با استفاده از زبانی شیوا و جذاب، به توصیف و تفسیر وقایع می‌پردازم تا خوانندگان را به دنیای پنهان و پر هیجان حوادث کشانده و آنها را با آثار و پیامدهای آنها آشنا سازم.
دکمه بازگشت به بالا