قیمت و مشخصات تلویزیون ال جی 55nano90

با تلویزیون ال جی 55NANO90 همچنین می توانید سیستمهای صوتی جانبی را به تلویزیون وصل نمایید و از صدای بلندتر بهره مند شوید. قابلیتهای Simultaneous Audio Output و LG Sound Sync برای اتصال ساندبار و … همچنین می توان دو عدد بلندگوی بلوتوثی را به تلویزیون وصل نمود(ویژگی Bluetooth Surround Ready).

این تلویزیون به قابلیتهای صوتی هوشمند هم مجهز است و می واند به شکل خودکار صدا را متناسب با محتوای در حال پخش و یا حتی محیط تنظیم نموده و بالاترین کیفیت صورتی را به مخاطب عرضه کند(قابلیتهای AI Acoustic Tuning و AI Sound).

ال جی به منظور افزایش کیفیت و کارایی جدیدترین تلویزیون ال جی مدل LG 2020 TV 55Nano90TNA از پردازنده ی بسیار نیرومند تر و با کیفیت تر بهره گرفته است. پردازنده ی 4 هسته ای جدید نسبت به قبل بسیار تغییر داشته و قادر است، تصاویری فراتر از انتظار و با بهترین کیفیت ممکن را به نمایش بگذارد.

تکنولوژی Motion Pro در تلویزیون 55nano90

از این رو یکی از علل ارزانی کالاها، عدم پرداخت هزینه های گمرک و مالیات است. چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. لطفاً افزونه فرم 7 تماس را نصب و فعال کنید و یک فرم با نام 500 ایجاد کنید. هزینه حمل و نقل به استان ها و شهرستان ها اعم از کالاهای درشت و ریز شامل جاروبرقی بوش؛غذاساز بوش و….وبرعهده مصرف کننده محترم می باشد. با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

به‌علاوه تنظیمات بیشتری نسبت به فرمت مرسوم و سنتی HDR10 در دالبی ویژن پشتیبانی می‌شود. به‌عنوان مثال HDR10 حداکثر از روشنایی هزار نیت در تلویزیونی پشیبانی می‌کند. ریموت کنترل و عملکرد آن با توجه به منطقه جغرافیایی ممکن است متفاوت و یا حتی در دسترس نباشد.

تلویزیون نانوسل مدل 55NANO90 الجی

تلویزیون 55Nano90 از بلندگوهای هوشمند و بی سیم WK7 و WK9 ال جی نیز پشتیبانی می کند و شما با تهیه آنها می توانید توان خروجی صدای تلویزیون را افزایش دهید. ال جی به کمک تکنولوژی AI Acoustic Tuning و AI Sound صدای تلویزیون را به کمک هوش مصنوعی و با توجه به شرایط محیط به صورت اتوماتیک تنظیم می کند تا شما همیشه بهترین تجربه صوتی را در اختیار داشته باشید.

الجی یکی از کمپانی های تولید کننده انواع لوازم صوتی تصویری همراه با سایر محصولات خانگی است که هر ساله انواع مدل های جدید را با قابلیت های ویژه را روانه بازار می کند. یکی از این محصولات که الجی در دسترس کاربران قرار داده است تلویزیون نانوسل مدل55NANO90 است که از امکانات و قابلیت های پیشرفته ای بهره می برد. این تلویزیون یکی از مدل های جدید الجی است که در مجموع مطابق با نیاز کاربران روانه بازار شده و در دسترس کاربران قرار داده شده است.

تجربه تماشای سینمایی در تلویزیون ال جی 55nano90

شما می‌توانید بسته به میزان بودجه خود بین این چهار سایز متفاوت، یکی از این تلویزیون ها را انتخاب کنید. اگر به دنبال خرید یک تلویزیون سایز بزرگ هستید که هم از نظر ظاهری زیبا باشد و هم امکانات به‌روز و جذابی را ارائه کند، چه چیزی بهتر از تلویزیون LG NANO90 ؟! داشتن یک تلویزیون شیک و جذاب نتنها زیبایی خاصی را به منزل شما می بخشد بلکه لذت دیدن فیلم ها را چند برابر می کند.

خرید تلویزیون 2021 شما و می خواهید جدیدترین مدلهای همه شرکت های بزرگ مانند سامسونگ ، ال جی ، Hisense ، شیائومی و سونی را با هم ببینید. قسمت های تلویزیونی و دسته بندی های تلویزیونی 2021 را از طریق منوی موجود در سایت مشاهده کنید.

فرمت HDR 10 PRO ، نوع پیشرفته HDR است که تصاویر را با کنتراست بالا یعنی فاصله بین تاریک و روشن ترین طیف را تعیین می کند. بنابراین تلویزیون NANO90 صحنه ها را با رنگ دقیق تر و واقعی تر به اجرا می گذارد. این تلویزیون از فناوری هوش مصنوعی ThinQ برخوردار بوده و در کل یک مجموعه‌ی کامل برای سرگرمی و تفریح همراه با خانواده است.

ما در ادامه این مطلب، به بررسی ویژگی‌های این تلویزیون 4K LED پرداخته‌ایم. اصوات شنیده شده در محیط تاثیر فراوانی بر روی بعد روحی فرد ایجاد می کند. پس شرکت های تولید کننده سعی در ایجاد سیستم صوتی های با کیفیت در تولیدات خود دارند. به این نکته هم باید اشاره کرد که محصولات بسیار اصل و با کیفیت را وارد بازار می کند.

زمانی که این فرمت را تست کردیم متوجه شدیم که روشنایی تلویزیون تا اندازه ای بهبود پیدا کرد. در واقع با اینکه روشنایی پنل تلویزیون ال جی 55nano90 به عدد مناسب 520 نیت می رسد ولی زمانی که فرمت HDR فعال باشد، میزان روشنایی تا اندازه ای بهتر می شود. حتی با یک پدیده غیر منتظره روبرو شدیم و آن این بود که تلویزیون توانست نقاط پر نور را در میان صفحه ای پر نور برجسته کند که این پدیده را در هنگام محتوایی از آسمان شب دیدیم.

لازم به ذکر است که LED نانو از سرعت رفرش 120 هرتز بهره مند می باشد یعنی با سرعت فوق العاده بالا نویزها و ایرادات را برطرف می کند همچنین برنامه دالبی ویژن در این تلویزیون در وضوح و کیفیت فوق العاده تاثیر بسزایی دارد. البته ال جی در تلویزیون های نانوسل بالارده و تلویزیون های اولد از این پردازنده استفاده می کند.

حالا ال جی در سال 2021 از نسل چهارم آن استفاده کرده است که به نظر می رسد با شکبه های عصبی بیشتر تصویر را پردازش می کند. ال جی برای تلویزیون NANO90 خود سنگ تمام گذاشته و بیشترین پورت های ممکن را در قسمت مستطیلی شکل در پشت تلویزیون قرار داده است.

با Screen Share محتوای گوشی را روی تلویزیون به نمایش در آورید، با 4 پورت HDMI 2.1 و HDMI2.0 و 3 درگاه USB به راحتی تمام دستگاه های مورد نیاز خود را به نمایشگر متصل کنید. مانند دیگر تلویزیون های هوشمند این نمایشگر نیز کارایی اتصال به بلوتوث و وای فای را دارد. کامپوزیت، کامپوننت و LAN دیگر پورت های ارتباطی مهم در این نمایشگر هستند.

به این ترتیب تلویزیون 4K Nanocell ال جی NANO90 برای کنسول های بازی نسل نهم یعنی PS5 و Xbox Series X کاملا مناسب است و کیفیت تصویر بی نظیر این تلویزیون باعث میشود تا از بازی نهایت لذت را ببرید. پورت HDMI 2.1 در این تلویزیون از تکنولوژی VRR، ALLM و eARC پشتیبانی میکند.

این تلویزیون به کمک فناوری ALLM باعث میشود تصاویر در حداقل زمان ممکن نمایش داده شوند. همچنین با تکنولوژی VRR باعث می شود تا بازی ها کاملا صاف و روان نمایش داده شوند و Input Lag یا تاخیر ورودی کمتری را شاهد باشید. این تکنولوژی از سو سو زدن تصویر نیز جلوگیری کرده و بازی ها را کاملا شفاف و روان نمایش می دهد.

همچنین گیره‌هایی برای مدیریت کابل روی پایه‌ها قرار دارد تا از آشفتگی میز تلویزیون جلوگیری شود. 1_ منطقه آزاد تجاری بانه بدلیل موقعیت خاص جغرافیایی، شاهراه ورود لوازم خانگی بخصوص لوازم صوتی و تصویری به کشور است. در این تلویزیون باعث شده که هیچگاه از بازی خسته نشده و بالعکس شور و نشاط شما برای بازی بیشتر شود.

این امر به دلیل است که کیفیت محتوا و بازیها با وجود این درگاه به حداکثر رسیده، لذتی دو چندان عاید شما خواهد ساخت. راننده و مسئولین حمل کالا در استان یا شهرستان ، موظف هستند کالا را صحیح و سالم درب منزل مشتری تحویل دهند.

تلویزیون49 اینچ 4k ال جی مدل Um7340_ال جی 49 اینچ هوشمند

طراحان با تکنولوژی پیشرفته دالبی اتموس به تقویت صدا و توزیع صدا به صورت سه‌ بعدی کمک می‌کنند که از دیگر مشخصات تلویزیون NANO90 ال جی است. کمپانی ال جی بیشتر تلویزیون های خود را هوشمند و مجهز به سیستم عامل webOS وارد بازار کرده است . این سیستم عامل از قوی ترین و پرسرعت ترین سیستم ها می باشد که عملکرد وبگردی را برای شما با سرعت فوق العاده اش دلچسب می کند .

خروج از نسخه موبایل