مجله علمی و پزشکی

قاسمپور: به مقوله سلامت زنان به صورت کلان‌تر باید توجه شود

رئیس حزب زنان ، گروه مشورت اسلامی ، بر رعایت بهداشت زنان تأکید کرده است.

به گزارش مجله رز ، فاطمه قاسم پور در مقاله ای در صفحه اینستاگرام خود نوشت: “ما هفته ملی سلامت زنان را گرامی می داریم. یکی از مشکلات بزرگ در زمینه سلامت زنان توجه به جنبه های مختلف این گروه است. اگرچه اکثر سلامتی مسائل در بین مردان و زنان رایج است ، یکی از آنها در برخی موارد ، سرطان های زنان نیاز به توجه و توجه خاصی دارند و از سوی دیگر ، بار برخی بیماریهای شایع ممکن است در برخی مناطق در بین زنان بیشتر باشد.

تا کنون ، از سلامت زنان به طور جامع و خاص در توسعه دستگاه ها استفاده نشده است و ملاحظات زیادی در رابطه با سلامت مادر و زایمان مورد توجه قرار گرفته است. اگرچه این نیز یک بخش و وظیفه مهم سیاست گذاری است ، اما نمی توان انکار کرد که با این حال ، توجه به سلامت زنان به طور کلی ضروری است.

در نتیجه ، تصمیم برای پیگیری سلامت زنان و انواع مداخلات مطلوب ، گامی مهم و م towardثر در جهت تأمین سلامت جامعه طبقه متوسط ​​است. سند سلامت زنان که قبلاً در این پروژه تدوین و تصویب شده است ، باید فوراً تهیه و ابلاغ شود. وی در نامه ای که برای وزیر بهداشت ارسال کردم ، بر این امر تأکید کرد.

امروز ، در جریان بازدید مهمانی زنان از استعلام موسسه جهاد اعتماد ، در مورد مشکلات خاص زنان مبتلا به این بیماری ها صحبت کردیم. این گفتگوها راه را برای عمل هموار می کند.

“حفاظت و پیشگیری در مرحله اول و در آینده نزدیک در حال توسعه پروتکل های درمانی جدید است و مسائل جدی وجود دارد که باید در مورد سرطان های زنان مورد توجه قرار گیرد.”

بر اساس این گزارش ، هفته ملی سلامت زنان ایران همه ساله در آخرین هفته مهرماه با هدف اطلاع رسانی و تجربه اولویت های مختلف در جامعه درباره سلامت زنان به عنوان بیش از نیمی از جمعیت کشور برگزار می شود.

انتهای پیام

نمایش بیشتر

دکمه بازگشت به بالا