اقتصادی

کمدین معروف: نفری ۲۰۰ هزارتومان بدهید ماشین بخرم!+ فیلم و عکس

علی صبوری، بازیگر و کمدین مشهور در رشته استوری و ویدئوهایی که منتشر کرده از مردم و طرفدارانش درخواست کرده که هر نفر حداقل ۲۰۰ هزارتومان به حساب او واریز کنند تا بتواند ماشین مورد علاقه‌اش را بخرد و برنامه جدیدی(مافیا) را بسازد.

به گزارش مجله رز، علی صبوری که در کنار صفحه اصلی و عمومی اینستاگرامش، یک صفحه خصوصی هم راه اندازی کرده، در ابتدا به مخاطبان خود اعلام می‌کند که این صفحه خصوصی محتوایی متفاوت از اینستاگرام عمومی‌اش خواهد داشت و هر کس که علاقمند به دنبال کردن صفحه خصوصی‌اش باشد، درخواست فالوی او را در ازای واریز مبلغ ۲۰۰ هزار تومان قبول خواهد کرد.

کمدین معروف: نفری ۲۰۰ هزارتومان بدید ماشین بخرم!+ فیلم و عکس

در ادامه با لحن طلبکارانه‌ای عنوان می‌کند که سال‌ها رایگان خندیدیم و حالا …‏

در قسمت دیگری از ویدئویی که منتشر کرده عنوان می‌کند که واریز این مبلغ در برابر زحماتی که برای مردم ایران کشیده بسیار ناچیز است!

او همچنین باور دارد که ایرانیان باید هزینه ساخت برنامه‌هایش‏، خرید ماشین مورد علاقه و … را که هزینه‌ای بین ۲ میلیارد تا ۵ میلیارد برآورد کرده، پرداخت کنند و جالب‌تر اینکه نام این حرکت را “حمایت” عنوان می‌کند.

در استوری‌های بعدی او کاربرانی را که به این استوری‌ها و ویدئو اعتراض کرده‌اند را “احمق” خطاب کرده و می‌نویسد: ‏«اگر شما پول ساخت برنامه را ندهید مجبورم از پول ماشینم برنامه بسازم»

کمدین معروف: نفری ۲۰۰ هزارتومان بدید ماشین بخرم!+ فیلم و عکس

این درخواست با واکنش‌های اعتراضی و تند بسیاری از کاربران همراه شده است.

منبع: انتخاب

انتهای پیام

نمایش بیشتر

تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی با تجربه هستم. در حوزه اخبار و تحلیل‌های مرتبط با اقتصاد فعالیت می‌کنم. با درک عمیقی از پیچیدگی‌ها و رویدادهای مختلف در دنیای اقتصاد، سعی می‌کنم تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌های قابل اعتماد را به شما ارائه دهم.
دکمه بازگشت به بالا