مجله ورزشی

سپاهان به دنبال پس گرفتن صدر از پرسپولیس/ کمالوند با سایپا به پیکان رسید

طبق گزارش ها شفافهفته بیست و سوم مسابقات خود لیگ برتر ایران امروز (یکشنبه) در پایان 3 مسابقه. در حساس ترین مسابقه هفته ، پرسپولیس در جدول رده بندی لیگ برتر با نتیجه 1-0 پیروز شد.

سپاهان ، مدعی لیگ برتر یک روز دیگر: این روز نیز برای بازی. در صورت پیروزی در لیگ برتر مس رفسنجانی ، محرم نویدکیا دانش آموزان را به جدول معرفی کند.

سپاهان – منیزیم رفسنجانی / یکشنبه / 19:20

تیم فوتبال سپاهان در آخرین هفته هفته پایانی به بازی هدایت می شود که یک بازی جنجالی در تمام دنیا قادر به انجام آن نیست و از دست دادن ارابه های خود رنج می برد و آنها در 45 امتیاز برتر هستند و به فوتبال برمی گردند. لیگ.

البته ، لبه بازی پرسپولیس سپاهان و درگیری پس از بازی دو تیم ادامه دارد که درگیر یکدیگر هستند.

و طلای ذهن ؛ تا بتواند مدال آوران اصفهانی را بدست آورد و از جدول بازگشت یکبار دیگر یک ورق مس رفسنجانی را از قسمت فوقانی فوق تهیه کند ، به مشکل خود توجه کنید. اما به نظر نمی رسد که با مشکل روبرو شده است.

از طرف دیگر تیم هوایی نساجی رفسنجانی هفته گذشته با یک گل مغلوب تیمی شد و با 28 امتیاز در رده هشتم جدول قرار گرفت. این تیم می خواهد در شکست هفته گذشته سپاهان را مورد حمله قرار دهد ، اما کار سختی برای نیمی از جهان وجود دارد.

سایپا – پیکان / یکشنبه / 19:25

مصرف کننده نساجی سایپا در وضعیت بحرانی قرار دارد و تیم تساوی هفته گذشته در پایین دستگاه با 19 امتیاز در جدول قرار گرفته و در رده 14 جدول قرار دارد.

تیم سایپا در کاهش گزینه ها در لیگ دسته اول ، بنابراین به فوریت 3 امتیاز در بازی دربی تولید کنندگان ماشین تیم نیاز دارد تا هنوز در لیگ برتر بقا داشته باشد.

این البته سرمربی تیم محبوب سایپا فراز کمالوند است. از این رو می توان گفت که دیگر نمی توان مربی را تشکیل داد یا نه.

از سوی دیگر ، پیکان در هفته گذشته با تساوی تراکتور از این تیم در مکان نهم با 27 امتیاز به تیم میزبان رفت.

و هنگامی که آنها بهتر از تارتارها ، که به حالت یکی از آنها آمده بودند ، و دانش آموزان می خواهند در دربی خودروساز جدول رده بندی برنده شوند ، بهتر شدند.

نفت مسجد سلیمان – ماشین سازی / یکشنبه / 19:25

تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان با 24 امتیاز در جدول دوازدهم است. در تیم جنوبی با غلبه بر پایین جدول ، بهتر به موقعیت خود در جدول رده بندی فکر می کند و به نظر می رسد آنها کار آسانی دارند.

از طرف دیگر هیچ تیم ماشین سازی در هفته گذشته با 11 امتیاز به تساوی جدول با تیم سایپا و شماره 16 طلایی جدول نرسید.

شاگردان اکبرپور برای زنده ماندن در لیگ فوتبال و لیگ برتر تقریباً بی شانس هستند که باید گفت حریفی برای دفاع از اعتبار فوتبال تبریز روبرو نیستند.

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا