مجله عمومی

شش اثر افسردگی بر زندگی شخصی و کاری

افسردگی ازدارنده است و باعث می‌شود افراد به‌سختی خود را به محل کار، مدرسه یا دانشگاه برسانند تبدیل کنند. افسردگي در انرژي و انگيزه را از فرد مي‌گيرد.

ارش مجله رز، روزنامه ام م نوشت: «افسردگی می‌توان زندگی را به هم بزند و شیره زندگی را بخشکند. جبران جبران‌ناپذیری بر زندگی شخصی می‌گذارد که خود را از می‌برد. در ورت بروز آنها بهتر است افراد به روان‌درمانگر مراجعه کنند.

انی افسرده اند موما در ول شب نمیخوابند. مین دلیل در ول روز واب‌آلود و اند. واقعاً مشکلات خواب برای آنها وجود می‌آورد. تاثیر بر ارکرد مغز تاثیر منفی می‌گذارد. رد افسرده موما ندارد و مسائل بیشتری را فراموش می‌کند. افراد افسرده معمولا از چیزهای لذت بخش لذت نمی‌برند و مدام از زندگی شکایت دارند. نها نگاه مثبت و امیدوارانه خود را به فعالیت از دست داده اند. افسردگی ازدارنده است و باعث می‌شود افراد به‌سختی خود را به محل کار، مدرسه یا دانشگاه برسانند تبدیل کنند. افسردگي در انرژي و انگيزه را از فرد مي‌گيرد. روزی باعث ایجاد روابط یا مختل‌کردن ارتباطات دوستی می‌شود.

انزوای اجتماعی از تاثیرات تاثیرات بر زندگی است. اهش اعتمادبه‌نفس هم از خطربه است. افراد افسرده از موقعیت خود در امعه ناراضی هستند و احساس بدی نسبت به خود دارند. می‌بینید که رای اشتن زندگی سالم، ممکن است هر چه زودتر رمان شود.»

انتهای ام

نمایش بیشتر

دکمه بازگشت به بالا