نویدکیا: بازی با آلومینیوم معمولی بود/ هواداران خود را خسته نکنند

رمربی م فوتبال آهان می‌گوید بازی تیمش با لومینیوم اراک معمولی بود.

به گزارش مجله رز، محرم نویدکیا سرمربی تیم فوتبال سپاهان پس از تساوی یک بر یک تیمش مقابل آراک در هفته سی‌ام رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: محمود کریمی به خاطر خودگذشتی‌هایی که به خاطر من کرد، تشکر می‌کنم. از مرزبان به اطر حضورش تشکر نمی کنم که چیزهای آقای زیادی به من یاد داد. است ون این افراد ادامه م. اید در مورد من ملی صحبت کنم و همیشه خواستم به من کمک کنم اما فکر می کنم اید رباره هواداران صحبت کنم در استادیوم نبودند. : من در این مورد ازیکن یازدهم ما را بازی کردم اما بازیکنان جوانم خیلی خوب بازی کردند و م. مام لاش خود را کردم که م وبی درست نیست. نمی‌دانم موفق بودم اما تمام لاشم را کردم. نیمه اول بهتر از ما بازی کرد. ما به خاطر یادآوری افراد، تعداد زیادی از افراد مختلف و سازماندهی خوبی نداشتیم اما در نیمه دوم خیلی خوب بازی کردم و چند موقعیت خوب داشتیم اما در دقیقه 8 به بعد، حریف بهتر بازی کرد و بازیکنان خسته بودند اما در کل یک بازی معمولی را شاهد بودند. و مساوی هم نتیجه ادلانه های ود.

او درباره عملکرد فنی‌اش در م سپاهان گفت: بازیکنان من کم نمی‌کنند و این یک حرف خنده‌دار است. اید به سلیقه من یک عذاب کمتر یا ر بازی کرده است اما اینکه ازیکن کم کاری شده است، درست نیست. ایی ما نمیبینید مربی فشار را روی بازیکن بگذارد. من از این کارها نمیکنم. اید مربی به خاطر ماندن یا نماندن در تیم رباره بازیکن صحبت ند و بازیکن باید از واسته‌هایش بگذرد و فحش ورد شود. اگر ازیکنی در اهان بماند، من مخلصش م. آهان به ازیکنانش نیاز دارد اما نه به ر متی. مولیت نی تیم ر من است. رباره ارانم رباره آن ۲ نفر صحبت رادم و بقیه کار خود را به نحو احسن انجام دادم.

نویدکیا شرایط تیم ملی ایران گزارشان کرد: من صحبت‌های خود را کردم و فکر می‌کنم آدم اگر وجود داشته باشد، ا ر این ۲ ال اشتباه کردم ون چیزهای دیگری را می‌کردم.

رمربی آهان در این تیم و جذب عزیز گفت: من معتقدم که باید هزینه کند اما نباید به هر قیمتی این اتفاق بیفتد. ایده اندازه رمایه خود هزینه نیم. ما در راردی می‌نویسیم که به اشیم رسیده‌ایم. در آینده این باشگاه تضمین می‌شود تا هزینه‌های دیگری نکنیم و دیگران را بگیریم.

او درباره روند نتیجه گیری سپاهان گفت: انتظارات از ما بیشتر بود اما چون در سال گذشته نتوانستیم ر ود ما را در ند الذکر کنیم. ما امسال نتیجه بهتری می گرفتیم اما امیدوارم شرایط برای فصل آینده بهتر ود. نمی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎

نویدکیا در پایان گفت: ما برای جذب آره، فصل پیش ند بازیکن به اروپا رفتند و چند نفر به ما اضافه شدند. ار ای انجام ندادیم و الان هم مین است. مدل وتبال من همین است و فوتبال ایران باید چنین مسیری را پیش برود. اید ازیکنانی را به خدمت بگیریم کیفیت تیم را بهتر نند نه اینه فقط اسم داشته باشند. از هواداران و باشگاه سپاهان با وجود مام شرایطی که ود، تشکر می کنم و بهترین ها را آرزو می کنم.

انتهای ام

خروج از نسخه موبایل