مجله حوادث

آماده باش۲۰هزار پلیس برای برگزاری مراسم ارتحال حضرت امام(ره) / پیش‌بینی حضور ۱۵۰ هزارنفر

رمانده مدیریت ران بزرگ اشاره به آمادگی لیس برای برگزان مراسم ارتحال امام خمینی(ره) گفت: ۲۰ هزار نری

به گزارش مجله رز، سردار حسین رحیمی در جلسه هماهنگی مراسم ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی که بعدازظهر امروز در کلانتری شهید مصطفی خمینی برگزار شد، اعلام کرد: قرارگاه ترافیکی و امنیت روح الله فراجا در فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از امروز کار خود را آغاز کرده است. . لاش ما این است که مراسم سی و سومین سالگرد درگذشت امام خمینی(ره) در امنیت و آرامش کامل برگزار شود. نی ما این است از ۱۰ استان مختلف و اطراف تهران ۱۱۰ تا ۱۵۰ نفر برای این مراسم حضور پیدا کنند.

وی ادامه داد: رای تمام اتوبوس ها پارکینگ پیش بینی شده و ۱۷ ارکینگ با همکاری شهرداری و پلیس راهور و راهور ر. ر مام ورودی‌ها نرهای راهنمایی وجود ارد. مین بالغ بر ار نیرو برایچنین امنیت مراسم پیش بینی شده است.

رحیمی ادامه داد: از استان‌های مجوار غربی و شرقی و قم نیز وجود خواهد داشت. از الان کارها و ویژه روع شده است.

مرکز پلیس پایتخت اضافه کرد: تیم‌های کل عملیاتی و تجسس انتری و نامحسوس و گروهان ضربت امنیت تهران و پایتخت کامل برای برگزاری مراسم ایام سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) را دارا هستند. مینین بالغ بر ۸۵ ایستگاه ایست و بازرسی برای امنیت امنیت شبانه در ران وجود دارد.

ر ریان این مراسم رئیس پلیس ا، معاونت فناوری ارتباطات لیس، پلیس غرب تهران و … ارشی از فعالیت های لیس، پلیس پلیس رب ران و.

انتهای ام

نمایش بیشتر

دکمه بازگشت به بالا