سریال های جذابی که کمتر دیده شده اند

شاید شما هم مثل خیلی از کاربران وقتی توی اینترنت در حال گشتن به دنبال سریال های خوب برای دیدن باشید که اوقات فراغت خود را با آن بگذرانید اکثرا با نتایج و پیشنهادات تکراری روبه رو می شوید. امروز ما قصد داریم سریال هایی را در ژانرهای مختلفی برای شما معرفی کنیم که کمتر به آن پرداخته شده باشد و یا به صورت خیلی ساده تر با اینکه سریال های خوبی هستند اما به حق خود نرسیده اند و کمتر به آن پرداخته شده است.

1- بانشی Banshee

سریال بانشی را می توان به جرئت جز آن دسته از سریال هایی مثال زد که هر کاربری را پس از تماشای خود راضی نگه داشته است سریالی اکشن و جنایی به کارگردانی جاناتان تروپر و دیوید چیکلر که داستان یک سارق بسیار حرفه ای را روایت می کند که به صورت کاملا اتفاقی کلانتر بانشی می شود. سریال بانشی در تاریخ 11 ژانویه 2013 از شبکه سین مکس در قالب 4 فصل پخش شد.

2- گریم Grimm

سریالی با سبک و موضوعی جدید که خود سازندگان سریال را از این همه استقبال و بازخورد مثبت متعجب کرد سریالی که ابتدا قرار بود در یک فصل ساخته شود اما به دلیل درخواست کاربران فصل به فصل تمدید شد و در نهایت در فصل ششم به اتمام رسید. سریال گریم داستان شخصیت هایی را روایت میکند که ظاهر انسان دارند اما در واقع حیوان هستند و نیک که یه گریم است می تواند باطن آن ها را ببیند.

3 – مرلین Merlin

سریالی فانتزی و ماجراجویی که بر اساس افسانه های مرلین و شاه آرتور ساخته شده است. این سریال در 5 فصل 13 قسمتی از شبکه بی بی سی وان در تاریخ 20 سپتامبر 2008 پخش آن آغاز شد و در سال 2012 به پایان رسید. سریال مرلین از آن دسته از سریال هایی است که با آن که مدت زمان زیادی از پخش آن گذشته است همچنان در ایران طرفداران زیادی دارد.

4 – مردان هرج و مرج Sons of Anarchy

سریال پرطرفدار گانگستری در سال 2009 مجله تایم آن را جز 10 سریال برتر تلویزیون آمریکا قرار داد. این سریال جز خشن ترین سریال های تلویزیونی آمریکا می باشد. داستان سریال درباره گروهی است که علاقه زیادی به کارهای غیر قانونی دارند. عشق آنها اسلحه، موتور سیکلت و فیلم است و در درگیری هایی که بین این گروه و مردم عادی و حتی کلانتر و پلیس های شهر رخ میدهد اتفاقات مختلف و جالبی را رقم میزنند. سریال مردان هرج و مرج در تاریخ 3 سپتامبر 2008 پخش آن آغاز شد و بالاخره پس از انتشار 7 فصل به پایان رسید.

اکثر سریال هایی که در بالا معرفی شده است پخش آن ها به اتمام رسیده است و می توانید با خیال راحت تماشای آن را شروع کنید و منتظر پخش شدن ادامه آن نباشید. سریال های بالا در ژانرهای مختلف و گوناگونی معرفی شده است که همین موضوعات متنوع باعث می شود وقت خود را بدون تکرار شدن و خسته شدن با این سریال ها بگذارنید.

خروج از نسخه موبایل