اقتصادی

مراکز آموزش جوار کارگاهی در اردبیل تاسیس و راه‌اندازی می‌شود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، رحیم یونسی ظهر پنجشنبه در بازدید از کارگاه‌های آموزشی فنی حرفه‌ای اردبیل اظهار کرد: مراکز آموزشی جوار کارگاهی با هدف افزایش درک مهارتی افراد، انجام مطلوب‌تر کار در محدوده وظایف شغلی و تأمین نیروی کار ماهر مورد نیاز صنایع، در اردبیل تأسیس و راه‌اندازی می‌شوند.

وی با بیان اینکه بخشی از بیکاری جامعه می‌تواند با خدمات مهارتی موجود رفع شود، ادامه داد: وجود کارگاه‌های آموزشی مجهز یکی از ظرفیت‌های مهم فنی و حرفه‌ای استان در ارائه آموزش‌های مهارتی به شهروندان است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اردبیل افزود: مرکز بین کارگاهی، مرکزی است که آموزش‌های عملی آن در خط تولید واحد صنعتی انجام می‌شود و آموزش در آن‌ها با نظارت و هدایت سازمان آموزش فنی وحرفه‌ای خواهد بود.

یونسی خاطرنشان کرد: در این مراکز علاوه بر آموزش کارگران و نیروهای خود شرکت، بر اساس توافق نامه آموزشی امکان آموزش شاغلین دیگر بنگاه‌های اقتصادی نیز فراهم و امکان صدور گواهینامه برای شرکت‌کنندگان در دوره‌های مربوطه فراهم می‌شود.

وی تصریح کرد: پس از آموزش نیز افراد مورد سنجش دقیق و در محیط کار قرار می‌گیرند که می‌توان آن‌ها را راهکاری ارزشمند برای تقویت نیروی تخصصی صنایع دانست و توجه مدیران در مراکز صنعتی را به خود جلب کرد.

نمایش بیشتر

تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی با تجربه هستم. در حوزه اخبار و تحلیل‌های مرتبط با اقتصاد فعالیت می‌کنم. با درک عمیقی از پیچیدگی‌ها و رویدادهای مختلف در دنیای اقتصاد، سعی می‌کنم تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌های قابل اعتماد را به شما ارائه دهم.
دکمه بازگشت به بالا