مجله اجتماعی

ارتقای سلامت روان با راه‌اندازی سامانه پایش سلامت

ناصر امینی در نمایشگاه نمایشگاه عصر امید دانشگاه آزاد اسلامی در مصلای تهران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا گفت: مرکز تحقیقات علوم رفتاری دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر اسفند ۱۳۹۹ تصمیم اصولی راه‌اندازی خود را دریافت کرد و از فعالیت‌های مرکز نزدیک به و ال مرد.

وی درباره چشم‌انداز و مرکز علوم رفتاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر عنوان کرد: این مرکز مصمم تا با شناخت عوامل اجتماعی و رفتاری بر سلامت، با استفاده از توانمندی‌های علمی و عملی موجود، از طریق هدایت، حمایت و طراحی و اجرای پژوهش‌ها است. اربردی با خلق و ترجمان دانش مورد نیاز، واند نقش ود را در کنار هم، حفظ و ارتقای سلامت جامعه ایفا امعه ایفا اعهند.


ر وانید:

ولید رنگدانه‌های میکرو و نانواکسید آهن از ماندهای فولاد و نورد

نه‌سازی مصرف آب و نتورهای وشمند

«اندیشکده ن و روان» ایده‌ای برای استعدادیابی دانش‌آموزان


عضو دانشگاه علمی آزاد اسلامی درباره سایر اهداف این مرکز مطرح شده است: این مرکز در جستجو در حوزه ارتقای سلامت روان عامه با راه‌اندازی سامانه پایش سلامت گام‌های هیئت مدیره روانشناسی و سنجش استعداد کودکان و نوجوانان اقدام به طراحی سامانه استعدادیابی کرده است.

این استاد دانشگاه با تجهیزات، امکانات و توانمندی‌های مرکز توضیح داد: مهمترین زیرساخت فعالیت‌ها در حوزه سلامت روان، نصب آزمایشگاهی است که با حمایت دانشگاه استانی این مهم محقق شده است، این آزمایشگاه دارای تجهیزاتی مانند آزمون‌های سنجش سلامت روان و استعدادیابی است. .

امینی با اشاره به ایجاد بسترهای درونی درون و برون‌دانشگاهی برای بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌های انسانی و زیرساختی موجود، تبیین کرد: این مرکز دواهم‌نامه مهم همکاری با دو سازمان اثرگذار در حوزه علوم رفتاری یعنی سازمان پزشکی قانونی و ستاد هماهنگی مبارزه با مواد مخدر امضا کرده است. است که مباحث دانشجویان مطرح شده در آن با جدیت وسط اعضای هیئت لمی و در حال پیگیری و اجراست.

وی ادامه داد، همکاری با کنسرسیوم آسیب‌های اجتماعی، همکاری با کنسرسیوم انرژی‌های نو و ناپذیر دانشگاه آزاد اسلامی، همکاری با ادارات و صنایع درباره رفع مشکلات و توانمندسازی کارکنان، راه‌اندازی مرکز پایش سلامت روان و استعدادیابی، برگزاری قریب به ۲۰ کارگاه آموزشی و وبینارهای تخصصی. ر وزه‌های مختلف از اهم فعالیت‌های این مرکز در ۱۴۰۰ بوده است.

انتهای ام/4117/4062/

نمایش بیشتر

دکمه بازگشت به بالا