قارچی که جایگزین گوشت خواهد شد

ارش شفاف و به نقل از او، مسئول نعت امپروری ۱۵ درصد از انتشار گازهای گلخانه های جهانی و ۸۰ درصد از استفاده از زمین در جهان است. ارچ‌ها نی از مواد مغذی هستند و می‌توانند جایگزین مقداری از مصرف گوشت وند شوند. ر ال اضر نیز تعداد کشاورزان و کارآفرینانی که مایل به رورش قارچ هستند من نیستند. اما بیشتر از امکاناتی که برای استفاده از آنها استفاده می شود و برخی از امکانات مناسبی که برای ساخت یک سامند وشمند وجود ندارد. این امر باعث شد استارت‌آپ ATTA دانش خود را در مورد ساخت و ساز و مکان مناسب رورش گیاه و یک سیستم هوشرش ایجاد کند. نمونه اولیه در حال حاضر راه اندازی و آنقدر ساده است که هر سوپرمارکتی می تواند برای پرورش ارچ انجام شود. ر ادامه صحبت‌های یکی از بنیانگذاران این استارت آپ نام “سباستین مدل” (Sebastian Modl) است که خودش یک پرورش دهنده قارچ ار.

وامل استارت ATTA
وامل استارت ATTA

نام ATTA از کجا مده است؟

ATTA نام لاتین مورچه‌های برگ بُر است که بیش از ۳۰ میلیون سال است که نها در ایجاد مزارع قارچ نقش مهمی دارند. نها الگوهای بزرگ ما هستند. این حشرات رژیم غذایی خود را در تغییر تغییر می دهد و به ارچ تبدیل می کند و آن را در لانه خود روی برگ هار ج معارگ رود. این رژیم غذایی بسیار الم است و مورچه های ATTA در ال حاضر یکی از بزرگترین و قوی ترین کلونی مورچه ها هستند.

مرکز رورش قارچ چگونه است؟

مرکز پرورش قارچ ما یک سیستم ماژولار است و می‌تواند هم در الن‌های بزرگ باشد و هم در فضای باز قرار بگیرد. رای ایمان سازی عملیات برداشت، ما یک پلتفرم نظارت از راه ور را راه اندازی شده است. روری است که این لات امکان تولید غیرمتمرکز را فراهم می کند و نیاز به مسیرهای حمل و نقل ولانی را ارد بین دارد. این موضوع همچنین انتقال آن به رهای بزرگ را نیز آسان‌تر می‌سازد. راحی ماژولار (طراحی مدولار) یا مدولار بودن در راحی، یک اصل در راحی است که یک م را به قطعات کوچکتر به نام ماژول تقسیم ماژول تقسی می رساند. ماژول‌ها می‌توانند به طور مستقل ایجاد شوند، اصلاح شوند، جایگزین شوند یا با ماژول‌های دیگر بین سیستم‌های جن.

انگیزه ما چیست؟

ارچ‌ها ایگزین فوق العاده‌ای برای وشت هستند. ما قارچهای زیادی را آزمایش کردند که بهترین نوع آن را پیدا کنند و آن قارچ Lion’s Morning است. این ارچ دارای خواص خاصی در گوشت با انتشار دی اکسید کربن و مصرف منابع بسیار کمتر است. ر ا، این غذای قارچی لذیذ در نظر گرفته می‌شود و با گوشت گوشت یا خرچنگ مقایسه می‌شود. منین به نوان یک تقویت کننده واقعی مغز نیز می‌شود.

نده رکت خود را طی پنج سال دیگر ونه می‌بینید؟

و ر اولین برداشت خود را می بیند که ن را به رستوران ها و شرکت های فرآوری واهیم روخت. اگر نوان یک ولیدکننده کار کنیم و جریان نقدی مثبت داشته باشیم، به سرمایه ای در ساخت سیستم ادامه داد. در پنج سال آینده ما می‌خواهیم تجهیزات خود را در سراسر اروپا بفروشیم تا افراد زیادی را قادر به پرورش قارچ به صورت حرفه‌ای و مقرون به صرفه و علاوه بر آن در رژیم غذایی خود را نیز سالم‌تر و پایدارتر کنیم.

نوآوری شما بهتر است یا متفاوت از بقیه می‌سازد؟

ماژولار ما این مزیت را دارد که مشتریان می‌توانند با شروع کارهای کوچک و آنها را در سرمایه‌گذاری‌های افز انجام دهند. :

خروج از نسخه موبایل