ارتقای سلامت روان با راه‌اندازی سامانه پایش سلامت

ناصر امینی در نمایشگاه نمایشگاه عصر امید دانشگاه آزاد اسلامی در مصلای تهران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا گفت: مرکز تحقیقات علوم رفتاری دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر اسفند ۱۳۹۹ تصمیم اصولی راه‌اندازی خود را دریافت کرد و از فعالیت‌های مرکز نزدیک به و ال مرد.

وی درباره چشم‌انداز و مرکز علوم رفتاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر عنوان کرد: این مرکز مصمم تا با شناخت عوامل اجتماعی و رفتاری بر سلامت، با استفاده از توانمندی‌های علمی و عملی موجود، از طریق هدایت، حمایت و طراحی و اجرای پژوهش‌ها است. اربردی با خلق و ترجمان دانش مورد نیاز، واند نقش ود را در کنار هم، حفظ و ارتقای سلامت جامعه ایفا امعه ایفا اعهند.


ر وانید:

ولید رنگدانه‌های میکرو و نانواکسید آهن از ماندهای فولاد و نورد

نه‌سازی مصرف آب و نتورهای وشمند

«اندیشکده ن و روان» ایده‌ای برای استعدادیابی دانش‌آموزان


عضو دانشگاه علمی آزاد اسلامی درباره سایر اهداف این مرکز مطرح شده است: این مرکز در جستجو در حوزه ارتقای سلامت روان عامه با راه‌اندازی سامانه پایش سلامت گام‌های هیئت مدیره روانشناسی و سنجش استعداد کودکان و نوجوانان اقدام به طراحی سامانه استعدادیابی کرده است.

این استاد دانشگاه با تجهیزات، امکانات و توانمندی‌های مرکز توضیح داد: مهمترین زیرساخت فعالیت‌ها در حوزه سلامت روان، نصب آزمایشگاهی است که با حمایت دانشگاه استانی این مهم محقق شده است، این آزمایشگاه دارای تجهیزاتی مانند آزمون‌های سنجش سلامت روان و استعدادیابی است. .

امینی با اشاره به ایجاد بسترهای درونی درون و برون‌دانشگاهی برای بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌های انسانی و زیرساختی موجود، تبیین کرد: این مرکز دواهم‌نامه مهم همکاری با دو سازمان اثرگذار در حوزه علوم رفتاری یعنی سازمان پزشکی قانونی و ستاد هماهنگی مبارزه با مواد مخدر امضا کرده است. است که مباحث دانشجویان مطرح شده در آن با جدیت وسط اعضای هیئت لمی و در حال پیگیری و اجراست.

وی ادامه داد، همکاری با کنسرسیوم آسیب‌های اجتماعی، همکاری با کنسرسیوم انرژی‌های نو و ناپذیر دانشگاه آزاد اسلامی، همکاری با ادارات و صنایع درباره رفع مشکلات و توانمندسازی کارکنان، راه‌اندازی مرکز پایش سلامت روان و استعدادیابی، برگزاری قریب به ۲۰ کارگاه آموزشی و وبینارهای تخصصی. ر وزه‌های مختلف از اهم فعالیت‌های این مرکز در ۱۴۰۰ بوده است.

انتهای ام/4117/4062/

خروج از نسخه موبایل