مجله عمومی

گلایه شهروندان گیلانی از تعطیلی خودسرانه نانوایی ها – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

گزارشی آنلاین، گروه استان‌ها: نان قوت غالب مردم ایران بوده و از نان با کیفیت و قیمت مناسب حق اولیه است. نان در فرهنگ ایران ایرانی از قداست و منزلت خاص است و با توجه به شرایط اقتصادی مهیا کردن تخت برای تهیه نان با کیفیت بالاتر و آسان تر از مهم ترین کاری است که متولیان امر می توانند انجام دهند.

و وگارگار، وزن آن و حفظ سلامتی همچنان از معضلاتی است که تا کنون در این عرصه مطرح بوده و نظاره ای نباشد.

لازم است که لایه مردم نانوایان گره ای این امر نیست و همچنین خطری وجود ندارد که مردم نباید عواقب تیره کیفیت نامطلوب آرد، رانت خواری، قاچاق آرد، ناق رد، ناق مرد، آن را ندارند. نها انتظار دارند در روزگار کوچکتر شدن سفره‌ها، این کمترین وت لایموت برای مه اقشار مردم مین باشد و اموت رای آن.

به نظر می‌رسد نظارت دقیق بر کار نانوایی‌ها و بررسی صلاحیت برای صدور یا مجوز کسب برای آنها، کنترل شرایط بهداشتی حاکم بر فضای نانوایی و ارائه آرد مناسب برای نانوایی‌ها و درخواست‌های بزرگی نیست و با برنامه کمی. ریختن نترل و اعمال نظارت می‌توان بهرانجام مقصود برسد.

لایه روندان گیلانی از تعطیلی ودسرانه نانوایی ها

نانها نه کیفیت ارند نه وزن

رضا یکی از شهروندان رشتی در گفتگو با خبرنگار آنلاین با اشاره به گلایه نانوایان از کیفیت پایین آرد، اظهار کرد: آنها مدعی آردهایی هستند که در گیلان توزیع می‌شود نسبت به آردهای استان‌های دیگر از کیفیت پایین‌تری برخوردار است.

وی با بیان اینکه متأسفانه نان‌ها هر روز کاهش می‌یابد، گفت: قدیمی‌ها برای عملکرد خوب نانوایان به خمیر خوب عمل نمی‌کنند و می‌خواهند در کوتاه‌ترین زمان نان را بسازند و به موضوع بدهند و همین را از کیفیت نان‌ها کم کرده‌اند.

این شهروند با اشاره به افزایش ریز نان به لیل همین کیفیت عین، افزود: امیدواریم اجرای طرح جدید به افزان‌ه اود: امیدواریم اجرای طرح جدید به افزان‌ه ن

وی همچنین به تعطیلی‌های خودسرانه برخی نانوایی‌ها و سردرگمی‌ها اشاره می‌کند و می‌کند: نظارت‌ها باید بیشتر شود زیرا با توجه به گرانی برنج در بسیاری از مصرف‌کنندگان اصلی خود را نان در نظر گرفته‌اند که بسته بودن نانوایی‌ها را سردرگمی می‌کند.

این شهروند رشتی اشاره به روشی چند نانوایان، رد: متأسفانه خواهیم بود که وزن نانها کاهش یافته است.

لایه روندان گیلانی از تعطیلی ودسرانه نانوایی ها

سال 137 روند تجزیه و تحلیل نانوایی‌ها

مدیر کل تعزیرات حکومتی گیلان در گفتگو با خبرنگار آنلاین با اشاره به اینکه در گذشته طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها آغاز شده است، اظهار کرد: بازرسان تعزیرات حکومتی از آغاز اجرای این طرح در قالب ۲۶ گروه از ۱۲۲ نانوایی فعال در استان. لان بازرسی ردند.

مرتضی امینی با بیان اینکه برای ۱۳۷ نانوایی متخلف روند تشکیل شد، افزود: این پرونده‌ها فقط مربوط به بازرسی نباو هستند.

وی اشاره به اعتبار حدود یک میلیارد و 177 میلیون ریالی برای پرونده‌ها، گفت: عمده اشتباهات این نانوایی‌ها رای رونده‌ها،

مدیرکل رات حکومتی لان با بیان اینکه چهار نانوایی هم لیل تخلفات مستمر لمب شدند، اضافه رد: چهار نوا.

وی اِبرهای بر خورد با تعطیلی‌های ودسرانه نانوایی‌ها، گفت: روند می‌تواند ایات خود را در خصوصیات اخلاقی آنا انجام دهد.

نمایش بیشتر

دکمه بازگشت به بالا