اقتصادی

ارتقای زیرساخت‌های ارتباطات در استان بوشهر با جدیت دنبال شود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری بعد از ظهر چهارشنبه در دیدار مدیران مجموعه ارتباطات استان بوشهر اظهار داشت: شاهد تلاش‌ها و کوشش‌های خوبی برای توسعه ارتباطات در استان بوشهر هستیم.

وی بیان کرد: در جغرافیای جدید جهانی سه موضوع تولید به ویژه تولید کالاهای استراتژیک، قدرت بالای دفاعی و ارتباطات بسیار مهم و حیاتی است و کشوری که این سه عنصر را نداشته باشد دچار چالش جدی در عرصه اقتدار ملی و بین المللی خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، ارتباطات را یکی از ارکان اقتدار نظام عنوان کرد و افزود: لازمه حضور در صحنه نظم نوین جهانی و مدیریت جامعه داخلی، مدیریت هوشمند و فوق روز ارتباطات است.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه نگاه ما به حوزه ارتباطات باید یک نگاه استراتژیک باشد، تصریح کرد: ارتباطات حلقه واسطه بین تمامی عناصر خرد و کلان ملی و بین المللی است.

وی با بیان اینکه استان بوشهر از دیرباز مرکز ارتباطات بوده است، افزود: در استان بوشهر اول چیزی که در این حوزه نیاز است بحث معرفتی حوزه ارتباطات است و باید برای مردم و مسئولین اهمیت حوزه ارتباطات و نقش آن در زندگی، جامعه و اقتدار ملی و بین المللی بیان شود.

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا