مجله هنر و فرهنگ

بومی‌سازی مواد اولیه «مهندسی بافت»

علی آقابابایی در تشریح کارکرد فعالیت شرکت دانش‌بنیان فارمد آریو زیست بافت، منتخب حضور در رویداد گام دوم دانشگاه آزاد اسلامی با عنوان «عصر امید» اظهار کرد: این شرکت با تکیه بر تلاش متخصصان توانمند خود در زمینه مهندسی شیمی و مهندسی بافت و با هدف. وسعه و ومی‌سازی دانش بیوتکنولوژی و طب بازاختی، سال ۱۳۹۹ راه‌اندازی.

وی ادامه داد: شرکت فارمد آریو زیست بافت با ارائه ایده تولید طرح مهندسی بافت در مرکز رشد فناوری سلامت دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد مستقر شده و پس از تکمیل دانش فنی در زمینه تولید مواد اولیه مهندسی بافت با خلوص بسیار بالا (نظیر) پودر هیدروکسی آپاتیت در سایز نانو و میکرو؛ مشتقات کلسیم؛ فیبروئین و سرسین ابریشم، انواع محیط‌های کشت و بافرهای زیستی و شیمیایی) به اخذ مجوزهای لازم اقدام کند.


راوانید:

رحی نه‌های گزاف شناسایی را حذف می‌کند

لوگیری از نفوذ آب و با ایق‌های نانویی

رونق اقتصاد بخش اورزی با فناوری «کودهای علی»


این محقق و پژوهشگر تشریح کرد: با توجه به مهندسی بافت در علوم و طب بازاختی، بومی‌سازی مواد در این زمینه علاوه بر کاهش آن‌ها، می‌توان زمینه‌سازی پزشکی و ارزآوری را در کشور بهبود بخشیده و پژوهشگران در کاهش هزینه‌های کمک هزینه کرد. ابل وجهی کند.

مدیر شرکت فارمد آریو زیست بافت عنوان کرد که این شرکت با تولید چنین موادی از گام‌های محکم را در این راستا برداشته و محصولاتی با کیفیت و خلوص بالا تولید می‌کند که دارای کاربردهای بسیار متفاوت در صنایع مختلف مانند پزشکی، آرایشی و بهداشتی، محیط زیست و محیط زیست است. نایع ایی است.

وی رباره رویداد عصر امید به رنگارا : این رویداد در تحقق آن رمایش رهبرزانه انقلاب است. رویداد ابرکت گام وم دانشگاه اد اسلامی، حرکت انقلابی و جهادگونه برای نمایش توانمندی و خودباوری جوانان. اکنون در بخش‌های مختلف کشور شاهد ثمرات ارزشمند این دانشگاه بزرگ هستیم. رکات انشگاه آزاد اسلامی از امروز روز هرچه ر ور کرده است و فارغ‌التحصیلان آن در منصب‌های مشغله‌های مشغ‌لف است.

این پژوهشگر، نیاز امروز کشور به دانشگاه‌های موزش تبدیل می‌شود.

آقابابایی بیان کرد: پس از ۴۰ سال نظام مقدس جمهوری اسلامی، اکنون با توجه به شرایط منطقه‌ای و جهانی برای استقلال، مقابله و رفع مشکل در کشور باید دانشگاه‌ها در خط تولید دانش‌بنیان حاضر شوند و با روحیه انقلابی در سنگر تولید پرچم‌های اسلامی اسلامی باشند. رافراز نند.

وی ادوار شد: رکت رگ انشگاه آزاد اسلامی در رویداد عصر امید را می توانم نقش دانشگاه را در بیانیه مام نا مبام نا کنم. این رویداد جامعی از جوانان و فارغ التحصیلان دانشگاهی را به میدان تولید دانش‌بنیان آورده و امیدواریم این موفقیت و رویدادها ادامه پیدا کند و قوانین مربوط به حمایت از فعالیت‌های دانش‌های پایه و صدور مجوزها از بیش از حد ممکن باشد.

راوانید:

از راحی و تولید داروی ضد تا ساخت کیت رطان

دستگاهی که از باغات رامزدگی و هسته‌داران جلوگیری می‌کند

لوگیری از نشتی با محصول «قطع‌کن وشمند رگلاتورهای گازی»


علی آقاباب سازنده شرکت فارمد آریو زیست بافت، مقطع کارشناسی خود را در رشته مهندسی شیمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرضا پشت سر گذاشت و در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی را گذراند. مقطع کارشناسی ارشد و کارشناسی ارشد را در دانشگاه علوم اسلامی واحد لوم تحقیقات تهران و دکتری تخصصی در رشته مهندسی را

به گزارش آنا، رویداد ملی گام دوم دانشگاه آزاد اسلامی با عنوان «عصر امید» به‌منظور معرفی و ارائه تجهیزات، محصولات، آثار، فعالیت‌های حوزه فناوری و نوآوری دانشگاه با هدف ارائه بستری برای ایجاد و ایجاد کارهای نوپا و دانش‌بنیانی و فرصتی برای ایجاد دانشجویان در زمینه‌های مختلف. رمین سالگرد راهاندازی این دانشگاه با ارقام ۱۰۰۰ گروه وهشی و زیرساخت، ۱۰۰۰ ایده و استارتآپ و ۱۰۰۰ رکت فناور و رساق.

رویداد ملی گام دوم (رویداد عصر امید) از ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ به مدت چهار روز در مصلای بزرگ امام هشتم (ره) تهران و بخشی از فعالیت های ۴۰ ساله دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه های مختلف آموزش و پرورش نیروی انسانی، فرهنگ، اقتصاد، برگزار می شود. لوم لوم مهندسی، علوم انسانی و … عرضه شد.

نمایش بیشتر

دکمه بازگشت به بالا