مجله ورزشی

رأی‌دهنگان به حرکت مقتدر کشور کمک می‌کنند

رأی‌دهنگان به حرکت مقتدر کشور کمک می‌کنند

رئیس دانشگاه علامه‌طباطبائی با حضور در حوزه اخذ رأی دانشکده ادبیات فارسی و زبان‌های خارجی این دانشگاه اظهار کرد: کسانی که رأی می‌دهند، کمک می‌کنند نظام جمهوری اسلامی مقتدرتر از همیشه، بالنده و پیشرو حرکت کند.

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، عبدالله معتمدی، رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر امروز (جمعه) هنگام حضور در صندوق اخذ رأی اظهار کرد: امروز همه مردم در رأی‌گیری شرکت می‌کنند چه کسانی که در پای صندوق‌ها حاضر می‌شوند و چه کسانی که حاضر نمی‌شوند و رأی نمی‌دهند.

وی عنوان کرد: رأی ندادن هم یک نوع رأی دادن است. اینکه شما با رأی دادن و رأی ندادن کدام جبهه را انتخاب کنید و در کدام جبهه قرار بگیرید و با کدام جبهه همراهی کنید، این تفاوت در رأی دادن و رأی ندادن است.

معتمدی افزود: کسانی که رأی می‌دهند، کمک می‌کنند که نظام جمهوری اسلامی بتواند مقتدرتر از همیشه، بالنده و پیشرو حرکت کند و کسانی که رأی نمی‌دهند، خود را در صف کسانی قرار می‌دهند که نسبت به نظام بغض دارند و مشکلاتی را تاکنون برای نظام ایجاد کرده‌اند. امیدوارم با شرکت گسترده مردم و حضور همه جانبه آنها پای صندوق‌های رأی، شرایطی فراهم شود که ما بتوانیم همچنان از یک مجلس قدرتمند، با پشتوانه ملی برخوردار باشیم و مشکلات کشور روز به روز کمتر شود.

نمایش بیشتر

گروه تحریریه علوم ورزشی

با استفاده از مهارت‌های تحلیلی و تجزیه و تحلیل داده‌ها، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی گزارش‌ها و آمارهای مفید و کاربردی درباره‌ی روند و عملکرد تیم‌ها و بازیکنان در ورزش می‌پردازم. هدفمندی خود را در بهبود دانش و اطلاعات ورزشی خوانندگان قرار می‌دهم. همراه با من را بپذیرید و به دنیای آمارها و تحلیل‌های جذاب ورزشی همراه شوید.
دکمه بازگشت به بالا