مجله ورزشی

رایزنی برای افزایش سهمیه بوکس برای بازی‌های آسیایی هانگژو – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

سید ابراهیم موسوی مدیر تیم‌های ملی بوکس در گفت‌وگو با خبرنگار آنلاین، درباره افزایش سهمیه بوکس ایران در بازی‌های آسیایی هانگژو گفت: ابتدا برای بوکس برای حضور در بازی‌های آسیایی سه سهمیه در نظر گرفته شده بود که با رایزنی‌هایی که انجام دادیم در تلاش هستیم این سهمیه را به عدد ۶ برسانیم. با کمیته ملی المپیک مکاتبه کردیم و هنوز جواب قطعی نداده‌اند. فکر می‌کنم فردا جواب نهایی را به ما اعلام کنند.

وی افزود: حضور شه‌بخش در بازی‌های آسیایی هانگژو قطعی است اما در مورد سایر نفرات هفته آینده وضعیتشان مشخص می‌شود. امیدوارم سهمیه بوکس در بازی‌های آسیایی افزایش پیدا کند تا بتوانیم با نفرات بیشتری در این رقابت‌ها حاضر شویم.

موسوی در مورد برگزاری اردوی برون مرزی پیش از رقابت‌های بازی‌های آسیایی هانگژو گفت: در حال رایزنی هستیم تا اردوی برون مرزی پیش از این رقابت‌ها داشته باشیم. تاکنون با کشورهای ترکیه، ارمنستان، ازبکستان و قزاقستان هم وارد مذاکره شدیم و باید منتظر نتیجه نهایی آن باشیم.

مدیر فنی تیم‌های ملی در مورد برگزاری مجمع انتخابات فدراسیون بوکس تاکید کرد: مجمع در تاریخ ۲۷ تیرماه برگزار می‌شود و تاکنون در مورد لغو یا تعویق آن چیزی به ما نگفتند.

نمایش بیشتر

گروه تحریریه علوم ورزشی

با استفاده از مهارت‌های تحلیلی و تجزیه و تحلیل داده‌ها، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی گزارش‌ها و آمارهای مفید و کاربردی درباره‌ی روند و عملکرد تیم‌ها و بازیکنان در ورزش می‌پردازم. هدفمندی خود را در بهبود دانش و اطلاعات ورزشی خوانندگان قرار می‌دهم. همراه با من را بپذیرید و به دنیای آمارها و تحلیل‌های جذاب ورزشی همراه شوید.
دکمه بازگشت به بالا