مجله ورزشی

تبریک کیومرث هاشمی پس از قهرمانی ایران در کشتی فرنگی نوجوانان جهان

سرپرست وزارت ورزش در پیامی به مناسبت قهرمانی ایران در مسابقات کشتی فرنگی نوجوانان جهان، فتح این دوره از رقابت‌ها را بیانگر ظرفیت رشته‌ پرافتخار کشتی و نوید دهنده‌ بسترسازی برای استمرار موفقیت‌های این رشته دانست.

به گزارش مجله رز، متن پیام سرپرست وزارت ورزش و جوانان پس از قهرمانی در رقابت‌های کشتی فرنگی نوجوانان جهان به شرح زیر است:

“بسم الله الرحمن الرحیم

سالی که کشتی ایران رویدادهای رقابتی در عرصه‌ی جهانی و بازی‌های آسیایی و همچنین مسابقات کسب سهمیه‌ی بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس را پیش‌رو دارد، مایه مسرت است که تیم‌های ملی در رده‌های سنی پایه، همچنان برای ایران عزیز افتخارآفرین می‌شوند. فتح رقابت‌های نوجوانان جهان در ترکیه ارمغانی جدید از رشته‌ای است که همواره پرچمدار عزت و سربلندی ورزش کشور بوده است.

قهرمانی در یک رویداد رقابتی جهانی در رده‌ی سنی پایه، در وهله‌ی اول نشان می‌دهد که پشتوانه‌سازی و پرورش آیندگان کشتی در موازات توجه و تمرکز به تیم‌های بزرگسالان برای فدراسیون کشتی و ورزش کشور اهمیت داشته و کشتی به عنوان رشته‌ای که ریشه در خاک این سرزمین دارد، همچنان دارای ظرفیتی ارزشمند است و در مسیر درستی هدایت می‌شود.

خداوند را بابت این موفقیت شاکرم و امیدوارم ورزش ایران اسلامی، روزهای پرافتخاری برای ملت قدرشناس ایران رقم زند.

قهرمانان کشتی فرنگی نوجوانان ایران، فرزندان دلاور کشور، کادر فنی و زحمت‌کشان فدراسیون کشتی، تبریک و خدا قوت جانانه که عنوان قهرمانی جهان را بدست آوردید. کار ارزشمند مربیان تک تک شما ملی‌پوشان در سراسر کشور را هم ارج می‌نهم.”
انتهای پیام

نمایش بیشتر

گروه تحریریه علوم ورزشی

با استفاده از مهارت‌های تحلیلی و تجزیه و تحلیل داده‌ها، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی گزارش‌ها و آمارهای مفید و کاربردی درباره‌ی روند و عملکرد تیم‌ها و بازیکنان در ورزش می‌پردازم. هدفمندی خود را در بهبود دانش و اطلاعات ورزشی خوانندگان قرار می‌دهم. همراه با من را بپذیرید و به دنیای آمارها و تحلیل‌های جذاب ورزشی همراه شوید.
دکمه بازگشت به بالا