روشی برای کاهش تاثیرات کافئین بر بدن

مجله رز/خراسان رضوی توصیه غذا و داروی ایالات متحده آمریکا (FDA) می‌شود که مصرف افئین را از آن یک میلی‌گرم در روز مصرف کند.

به نقل از هلث نیوز، برخی از افراد می‌توانند شبانه روز قهوه بنوشند و خوبی داشته باشند، در حالی که احساس می‌کنند که برخی ممکن است تنها پس از نوشیدن جرعه قهوه‌ای خشمگین، شیرین یا سرد شوند.

نجان ۸ اونسی و حدود ۸۰ میلیون میلی‌گرم افئین دارد، به این معنی که طبق وصیه الا، یک فرد الغ متوسط ​​​​می‌توا باشد. در این حال، کافئین را می‌توان در سبز، نوشاب، نوشیدنی‌های انرژی‌زا، شکلات و برخی داروها نیز یافت.

این محرک طبیعی می‌تواند انرژی و استقامت شما را افزایش دهد، مرکز ذهنی را افزایش دهد و کاهش دهد. ر رازمدت، ممکن است برای محافظت در رابر، سکته مغزی، بیماری معالجه، افسردگی و سایر ماریاها کمک کند.

این، کافئین بیش از حد می‌تواند بر سلامتی ما تأثیر بگذارد و به وابی، افزایش فشار و تپش قلب شود. لینیک لیولند ار می‌دهد که این خطرات برای افراد مبتلا به بیماری‌های قلبی، مشکلات بیماری‌های فشار خون باست.

وشبختانه، راه‌هایی برای کاهش عوارض انبی کافئین وجود دارد و دوباره احساس می‌کنید ودتان هستید.

لینیک لیولند وضیح می‌دهد که این محرک نیمه عمر ود پنج اعت ارد، به این معنی که در مدت ۱۰ ساعت یا بیشترش من است. اری می‌توانید انجام دهید

مانی غرق ر هستید، زیاده‌روی در مصرف کافئین آسان است. نجان قهوه می‌نوشید، یک تکه شکلات می‌خورید، یک نجان قهوه می‌نوشید و غیره. مانی ما شروع احساس عصبانیت می‌کنید. ربان قلب شما الا می‌رود، معده شما درد می‌کند و دستان شما می‌لرزند.

از راه‌های رفع این مشکلات مصرف است. نوشیدن یک لیوان آب ازای هر نجان قهوه رای لوگیری از کم آبی توصیه می‌شود. روش ر، نوشیدنی های الکترولیتی است.

محض اینکه وقتی داشتید بدن خود را به حرکت درآورید. مطالعات انجام شده در سال 1998 در رشته پزشکی و علم در ورزش منتشر شد، فعالیت بدنی ممکن است به مجله اهش بیماری ناشی از مک افئین برسد.

رین کماهمیت، ممکن است مدیتیشن، اما نه ذهن، وگا و سایر نیک‌های تمدید اعصاب برای آرام کردن ذهن و کا ن باشد.

انتهای ام

خروج از نسخه موبایل