مجله عمومی

روحانیت رساله علمی و عملی خود را با شهادت به اتمام رساند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

ارش رنگار آنلاین حجت الاسلام علی معبودی در مراسم اجلاسیه روحانیون آزاده راسر کشور و یادواره شهدای روانیون آزاده راسر کشور و یادواره شهدای روان المل امام خمینی (ره) برگزار شد اظهار کرد: استان قزوین به توفیق وجود شهدایی مانند شهید رجایی، شهید بابایی، 3 هزار شهید به ویژه 103 شهید روحانی و سید آزادگان در تلاش است تا توفیق این مراسم را در شهر شهید و عالم برگزار کند. رور وین آشته باشد.

وی افزود: مراسم گزارشی مراسم اجلاسیه روحانیون آزاده و شهدای روحانیت، ترویج ارزش‌های دوران دفاع مقدس، ترویج روحیه جهاد، وایثارگرین نقش روحانیت در طول تاریخ و دوران اسارت و تبیین و تجلیل از روحانیون آزاده کشور است.

این مسئول کرد: روحانیت رساله علمی و عملی خود را با شهادت به پایان رساندند و همیشه پیشگام و پیشتاز عرصه‌های مختلف مقاومت و پایداری بودند که به تعبیر رهبر انقلاب این افراد الماس‌های درخشان و مظهر و نمونه فداکاری هستند.

وی در پایان با بیان اینکه تبیین مقام آزادگانی اجرا می‌شود گفت: سید آزادگانی جهانی و کم‌نظیر بودند که به تعبیر رهبر انقلاب بر دل‌های آزادگان مظلوم می‌تابیدند و پاسداری از ارزش‌های این افراد و تشریح این بزرگان به جوانان بر ما دارند.

نمایش بیشتر

دکمه بازگشت به بالا