مجله علمی و پزشکی

پهپاد دوزخ به روس‌ها تحویل داده شد/ عکس

طبق ادعای سازنده، پهپاد Inferno مجهز به ۹ جایگاه برای پرتاب نارنجک و سیستم رهاسازی چرخان تسلیحات است که می تواند نارنجک ها را به صورت سری سه تایی رها کند. این پهپاد همچنین قادر است خودروهای زرهی سبک را نیز به طور موثر منهدم نماید.

این پهپاد به دلیل داشتن یک دوربین رو به پایین اضافی که وظیفه جستجوی هدف و رهاسازی مهمات با استفاده از آن انجام می شود و در نتیجه دقت اصابت ها افزایش می یابد ، نیازی به ماندن در حالت هاورینگ ندارد و می تواند در حال حرکت بمب ها یا نارنجک ها را رها کند .این امکان قابلیت بقای پهپاد را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد، در حالی که یک پهپاد که در حالت هاورینگ و ایستا قرار دارد را می توان با شلیک تسلیحات سبک نیز سرنگون کرد.

پهپاد دوزخ به روس‌ها تحویل شد/ عکس

پهپاد “دوزخ” قادر به حمل ۴ کیلوگرم محموله رزمی است که شامل نارنجک هایVOG-17 و GP-25 و مهمات مینیاتوری می باشد. بیشینه برد ارتباط رادیویی حدود ۵ کیلومتر است. لازم به ذکر است که شرکت Rustekhdron در حال حاضر تنها شرکتی در روسیه است که پهپادهای FPV با قابلیت پرتاب بمب تولید می کند.

227227

نمایش بیشتر

گروه تحریریه مطالب پزشکی

هدفم این است که با ارائه محتواهای علمی و امیدوارکننده، به شما کمک کنم تا از جدیدترین تحقیقات در زمینه سلامتی مطلع شوید و اقدامات مناسبی را برای بهبود و حفظ سلامتی خود بگیرید.
دکمه بازگشت به بالا