مجله علمی و پزشکی

احتمال تعطیلی دوباره مدارس در آمریکا همزمان با افزایشی شدن موارد ابتلا به کرونا

شبکه «ان بی سی نیوز» در گزارشی اعلام کرد که در ایالت‌هایی که مواردی را می‌توان به موارد دیگری افزایش داد، مقامات محلی و مدارس در حال بررسی پیشگیرانه بیشتر به معنای محدود کردن بیماری در کلاس‌های درسی هستند که از جمله این موارد هستند. رانه، می‌توانم به ویقین افراد با ماسک زدن و در رخیداد تعطیلی مدارس اشاره کنم.

به گزارش شفاف، بنا بر این گزارش، «باربارا فرر» (باربارا فرر) مدیر بخش بهداشت عمومی شهر لس آنجلس در ایالت کالیفرنیای آمریکا در یک کنفرانس خبری گفت: در شهر لس آنجلس تعدادی موارد گزارش شده به گزارش در میان دانش آموزان فعال. ر ورزش وانان، مدارس ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان از تاریخ مارس تا ۲۴ وریل چهار برابر شده است.

این اتفاق پس از آن رخ می‌دهد که الزام زدن ماسک در مدارس در تاریخ ۱۲ مارس برداشته شده بود. او در ادامه اعلام کرد با این افزایش موارد، اکنون به‌ای که در ماه فوریه موارد میزان برداشت می‌شود، اکنون در میان دانش‌آموزان و بررسی‌ها به مواردی است که وجود دارد.

او همچنین گفت ر ال مدارس است تا زدن ماسک در مکان‌های رپوشیده‌ای که مار ادی از انش اموزان و انزرد؛ همچنانکه در تلاش است تا مدارس را به «گرفتن آزمایش» و الگری در زمینه علائم در فضای غرب پیش و بعد از رویدادهای تجمعی واداشته و ته‌ویه را در سربسته و وسایل حمل و نقل و بهبود ببخشند.

مدارس مریکا

موارد بررسی به رونا پس از عید اک و تعطیلات بهار در شماری از مناطق آمریکا روندی افزایشی داشته است. اعلام شبکه آن بی سی، موارد بستری در بسیاری از بخش های آمریکا در هفته گذشته افزایش یافته است. نابر اعلام «وزارت آموزش آمریکا» تنها در ایالت مین (Maine) مدرسه در هفته گذشته وعصر را به تعداد ۱۰۰۰ مورد ارش. از این مدرسه، مدرسه ابتدایی رامفورد (Rumford Elementary) منین مدرسه روکلین در این ایالت پس از آنکه رصد از مدارس دچار علائم رونا شده است، موزش‌های خود را رد.

منبع: اشگاه رنگاران جوان

نمایش بیشتر

دکمه بازگشت به بالا