۱۳ شهر گلستان در وضعیت زرد کرونایی/ گنبدکاووس آبی رنگ شد

مجله رز/گلستان رپرست انشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان گلستان از بستری ۱۰۵ بیمار رونایی در استان گلستان خبر داد.

سعید گل فیروزی در گفت و گو با مجله رز با اشاره به تلاش های مستمر درمان و استانی برای تثبیت شرایط آرام آرام پزشکی در استان گلستان، اظهار داشت: صمیمانه از همکاری و رعایت پروتکل های بهداشتی توسط مردم تشکر کرده و امیدواریم بتوانیم نتایج این همکاری را داشته باشیم. را بیش از گذشته ر وسط میدان مشاهده نیم.

وی با بیان اینکه وضعیت پایداری در حوزه بیماری در استان رسیده است، افزود: اگر بتوانیم سطح پروتکل های بهداشتی را در تمامی اقشار و اصناف حفظ کرده و اصلاح کنیم، بهتر است شرایط آبی را در کل استان تجربه کنیم. .

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گلستان با تاکید بر اینکه در حال حاضر 105 بیمار بیمار در سطح بیمارستان های استان بستری هستند، از این تعداد 36 بیمار در شرایط خاص و مراقبت های ویژه قرار دارند و 18 نفر نیز به دستگاه های مصنوعی متصل هستند.

گلفیروزی در تشریح وضعیت رنگارنگی شهرستان های استان گلستان، اضافه کرد: در حال حاضر از میان ۱۴ شهرستان استان گلستان ۱۳ شهرستان در شرایط زرد شرایط قرار دارند و فقط شهرستان گنبدکاووس دارای وضعیت رنگی آبی است.

وی و همدلی مردم و مسئولان در شهرستانهای استان اعم از همکاری با رعایت پروتکل ها و تزریق به موقعیت واکسن و … را موجب کاهش این بیماری دانست و تاکید کرد: امیدواریم با شتاب گرفتن تزریق دوز سوم واکسن شاهد تثبیت و پایداری کامل وضعیت آرام باشد. رونایی ر استان باشیم.

انتهای ام

خروج از نسخه موبایل