مجله علمی و پزشکی

بلیت فروشی برای بازدید از فضا شروع شد؛ ناقابل ۴۵۰ هزار دلار

لیت روشی "ویرجین گلکتیک" رای سفر به آغاز شد

ویرجین گلکتیک در نوامبر سال 2021 اعلام کرد که 700 مشتری دارد و قصد دارد سفرهای تجاری آن را ارسال کند تا در سال 2022 آغاز شود و تا آن زمان می‌خواهد این تعداد را به هزار نفر برساند. نظر می‌رسد که این شرکت به ول مانی خود پایبند است.

«مایکل کولگلازیر» (Michael Colglazier)، سرور ویرجین گلکتیک در بیانیه‌ای گفت: ما در ویرجین گلکتیک باور اریم که فضا تحریول آف است. ما قصد داریم تا پیش از آغاز سفرهای تجاری در سال ۲۰۲۲ هزار مسافر آماده پرواز داشته باشیم و عملیات‌های منظم را آغاز کنیم و ناوگان خود را گسترش می‌دهیم، پایه و اساس فوق‌العاده قوی بنا کنیم.

حدود ۷۰۰ نفر از مله “ایلان ماسک” اکنون یک صندلی برای پرواز با شرکت “ویرجین گلکتیک” رزرو کرده‌اند.

این فصل امیدوار است از روع سفرهای تجاری ود که به ازگی وباره آن را تا پایانی ۲۰۲۲ به تعویق از ر.

لیت روشی از امروز چهارشنبه آغاز شد و برای موم آزاد است. مشخص نیست بلیت فروشی ا چه زمانی ادامه خواهد داشت و ویرجین گلکتیک هنوز زمان پایان آن را مشخص کرده است.

این اولین بلیت فروشی این شرکت نیست. رای مثال ویرجین گلکتیک در اوت رست یک مه از آن امکان خرید صندلی با ۲۵۰ هزار دلار وجود دارد اما این مبلغ به ۴۵۰ دلار تغییر رد می رسد. “ریچارد برانسون” بنیان‌گذار شرکت فضایی “ویرجین گلکتیک” ۱۱ ژوئیه به همراه پنج فرد دیگر که همه آنها از کارمندان شرکت بودند، در قالب اولین پرواز فضای سرنشیندار تجاری به فضا رفتند. از آن «ریچارد رانسون» به میلیاردری تبدیل شد که فضاپیمایی که خودش در ساخت آن نقش اشته، به فضا رفته است.

این روز ۹ روز قبل از اینکه “جف بزوس” بنیان‌گذار شرکت “بلو اوریجین” (آبی مبدا) نیز این سفر را تجربه کند، صورت گرفت.

ی (VSS Unity) نگامی که این دو به ارتفاع ۱۵ ار متری می‌رسند واپیمای «وی‌اس‌اس یونیتی» آزاد می‌شود و با نیروی موت را موت وری مو ورد موت اوریا موت.

این واپیمای فضایی می‌تواند شش مسافر و دو خلبان را در ود جای دهد. این افراد برای ایقی بی‌وزنی را تجربه خواهند کرد و زمین را از منظر فضای واهند.

46

نمایش بیشتر

دکمه بازگشت به بالا