کسب و کار محلیمجله عمومی

مهمترین رازهای موفقیت در امتحان حسابان

10 راز برای قبولی در امتحانات حسابان

برای کسب نمره بالا در امتحان ریاضی، باید سعی کنید از دبیرستان یا دبیرستان ریاضی را خوب بخوانید تا پایه ریاضی شما محکم باشد. اگر پایه ریاضی شما محکم باشد، قبولی در امتحانات برای شما راحت تر خواهد بود. موفقیت در امتحان ریاضی فقط با قبولی در تعداد زیادی امتحان نیست. در بسیاری از مواقع دانش آموزان بدون خواندن متن از قبل و بدون تمرین کافی و حل مسئله وارد کنکور و امتحان می شوند. در این صورت سعی می کنند از پاسخ های داده شده برای آزمون درس بگیرند. اما این روش اصلا صحیح نیست. هر امتحانی می تواند در یک موضوع خاص باشد و مطالعه در طول امتحانات باعث نمی شود که در هر درس تسلط داشته باشید.

هرچقدر هم که خوب باشید، وقتی ریاضی را یاد بگیرید و دروس را به درستی و اساسی یاد بگیرید، در مرحله امتحان به راحتی خواهید یافت. درست است که تست ها را باید در مدت کوتاهی پاسخ داد، اما اصرار به گرفتن روش های عجیب و غریب و متوسط ​​نداشته باشید. سعی کنید با استفاده از روش های استاندارد ارائه شده در دفترچه راهنما، پاسخ مرحله اول را پیدا کنید. اگر متوجه شدید که روش های زیر پایه علمی محکمی دارند و مطمئن هستید که به تمام تست ها پاسخ صحیح می دهند، می توانید از این روش ها نیز استفاده کنید.

اگر هنوز در مدرسه هستید، سعی کنید به طور کامل در کلاس های ریاضی خود شرکت کنید و بیشترین بهره را از کلاس های خود ببرید. برای موفقیت در آزمون ریاضی، مطالب باید برای شما مناسب باشد. در کلاس ریاضی مطالب مطرح می شود و می توان آن را به خوبی خواند. شرکت در کلاس های ریاضی برای یادگیری عمیق ضروری است.

در نهایت در پاسخ به سوال نحوه مطالعه ریاضی برای کنکور باید به نکته دیگری توجه کرد. آخرین مورد بسیار مهم این است که برای قبولی در آزمون ریاضی باید در یک آزمون استاندارد شرکت کنید. زمان را برای انجام هیچ آزمایشی تلف نکنید. آزمون ریاضی سال های گذشته بهترین آزمونی است که می توانید انجام دهید. مهم ترین تست ها را برای بررسی بعدی علامت گذاری کنید.

پس از مطالعه کامل و کامل کنکور درس ریاضی نوبت به حل تکلیف و مثال ها و مسائل کافی آن می رسد. در این مرحله اطلاعات کتاب بیشتر به دست شما می رسد و کنترل بیشتری روی موضوع خواهید داشت. در واقع کلید یادگیری ریاضی چه تستی و چه کنکوری حل تست ها و مسائل است. در نهایت باید با شرکت در امتحان ریاضی مهارت های خود را ارتقا دهید. نکات مهم امتحان ریاضی را بنویسید و مهم ترین امتحانات را برجسته کنید. برای آمادگی در کنکور علاوه بر مطالعه و حل تست ها و امتحانات، باید تست های صحیح و منظم را نیز در برنامه خود قرار دهید. اگر تست های بیشتری بزنید، ریاضی را یاد خواهید گرفت. ابتدا تمرینات را یکی پس از دیگری بدون شمارش زمان انجام دهید.

در ادامه این مقاله به 10 موضوع مهم و راز موفقیت در امتحانات ریاضی می پردازیم. اگر می خواهید آزمون ریاضی خود را با موفقیت پشت سر بگذارید، ادامه این مقاله را بخوانید. همچنین می توانید از حسابان یازدهم لوتوس برای آموزش حسابان یازدهم استفاده کنید.

1- در ریاضیات خوب شوید: ریاضی مهمترین چیز برای موفقیت در امتحانات ریاضی است. پس یک حساب ویژه در اپلیکیشن ریاضی باز کنید و با دقت مطالعه کنید.

2- فیزیک را به عنوان یک مفهوم بخوانید: فیزیک فقط در مورد فرمول ها و روابط ریاضی نیست. شما باید درک خوبی از فیزیک داشته باشید. تکنیک های حل میانبر بر اساس علم را بیاموزید.

3- برنامه ریزی دقیق: برای اینکه در کنکور به خوبی کرک دروس داشته باشید و زمان کافی برای مطالعه تمام دروس داشته باشید، باید برنامه ریزی دقیقی داشته باشید.

4- ساعات مطالعه را افزایش دهید: سعی کنید هر روز زمان مرده خود را کاهش دهید. بر یادگیری تمرکز کنید و ساعات مطالعه را ثبت کنید. زمان مطالعه خود را افزایش دهید.

5- افزایش کیفیت کار پژوهشی: افزایش ساعات کار پژوهشی کافی نیست. شما باید سعی کنید با کیفیت مطالعه کنید و کیفیت مطالعه خود را ارتقا دهید. در حین خواندن درس، بازی کنید و پاسخ دهید.

6- کتاب درسی خود را خوب بخوانید. زیاد به کتاب های درسی اعتماد نکنید کتاب درسی اصلی ترین و بهترین منبع مطالعه است. کتاب درسی را با دقت بخوانید و مطالعه کنید.

7. امتحان مناسب: در طول امتحان وقت زیادی ندارید. انجام هیچ آزمایشی تست های سختگیرانه و استاندارد را انجام دهید تا از زمان خود نهایت استفاده را ببرید.

8- اول مطالعه کنید بعد تست بزنید، سعی نکنید با تست زنی مطالعه کنید. برخی از دانش آموزان به جای مطالعه مطالب سعی می کنند از ابتدا تست بزنند، بنابراین مطالب را مطالعه کنید، این کار درستی نیست.

9. یک طرح تجدید نظر تهیه کنید: فراموش نکنید که مطالب را اصلاح کنید تا همیشه آن را به خاطر بسپارید. مراحل مهم و نکات تحقیقاتی را یادداشت کنید و برای ارزیابی آنها برنامه ریزی خوبی داشته باشید.

10- روش های تست را خوب یاد بگیرید: خوب دانستن موضوع مهم است اما تست خوب مهمتر است. تکنیک های اندازه گیری را یاد بگیرید و در کنکور از آنها استفاده کنید.

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا