مجله حوادث

امروز دیگر روز سکوت و مدارا نیست/ سکوت مجامع بین‌المللی در برابر نسل‌کشی در فلسطین

نماینده ولی‌فقیه در جمعیت هلال احمر در واکنش به جنایت فجیع شب گذشته صهیونیست‌ها در غزه پیامی صادر کرد.

به گزارش مجله رز،  متن پیام حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبدالحسین معزی، نماینده رهبر معظم انقلاب در جمعیت هلال احمر که درپی بمباران بیمارستان المعمدانی  در غزه صادر شد، به شرح زیر است:

«انالله و اناالیه راجعون

جنایت وحشیانه و حمله غیرانسانی رژیم صهیونیستی به غزه و بیمارستان المعمدانی بار دیگر نشان داد که این رژیم سفاک کودک‌کش چگونه در برابر بشریت ایستاده و به از بین بردن همه ارزش‌های اخلاقی و انسانی کمربسته است. امروز دیگر روز سکوت و مدارا نیست و همه کسانی که به انسانیت و اخلاق علاقه دارند باید در برابر این رفتار حیوانی و وحشیانه موضع بگیرند.

امروز روز امتحان الهی است تا عیار انسان‌های آزاده و روشنفکران واقعی معلوم شود و راستگویان از دروغگویان و مدعیان شناخته شوند. ما به عنوان اعضای جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران مدت‌هاست که به دنبال ارسال کمک‌های انسان‌دوستانه و اعزام نیروی انسانی به غزه هستیم که متاسفانه با کارشکنی‌های رژیم صهیونیستی و سکوت مجامع بین المللی در برابر چنین نسل‌کشی وحشیانه‌ای تاکنون امکان این اقدام فراهم نشده است. اما اعلام می‌کنیم که دیر نیست روزی که به لطف خدا جوانان انقلابی و فرزندان خمینی کبیر همه سدها و محدودیت ها را بشکنند و به یاری برادرانشان در غزه بشتابند.

به نصرت حق، افق های روشن شکست همه جانبه رژیم کودک کش صهیونیستی کاملا دیده می‌شود و این حمله‌های وحشیانه خود نشانه محکمی‌بر زوال و اضمحلال این ظلم پایدار در فلسطین عزیز است. ما به فرمایش رهبر فرزانه مان امام خامنه ای که برآمده از وعده‌های قرآن کریم است اعتقاد داریم که رژیم صهیونیستی در حال شکست و بازیکن بازنده است و این اقدامات دست و پازدن‌های آخر این رژیم کودک کش و غیر انسانی است.

از پیشگاه خداوند نصرت همه مسلمانان و علاقه مندان به ارزش انسان و انسانیت موحدانه را می طلبم و امیدوارم این خیزش عمومی‌به ظهور و قیام حضرت ولی عصر ارواحنا فداه متصل شود.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته عبدالحسین معزی

نمایش بیشتر

بخش مقالات حوادث

نویسنده حوادث با توانایی نقل و انتقال داستان‌های پنهان در پشت پرده رویدادها هستم. با استفاده از زبانی شیوا و جذاب، به توصیف و تفسیر وقایع می‌پردازم تا خوانندگان را به دنیای پنهان و پر هیجان حوادث کشانده و آنها را با آثار و پیامدهای آنها آشنا سازم.
دکمه بازگشت به بالا