موتور ایمپلنت چیست و نکات مهم خرید

کاشت دندان در دهه های اخیر رشد قابل توجهی داشته است. عمل ایمپلنت نه تنها برای زیبایی بلکه برای جایگزین کردن دندان های مفقود و از دست رفته بسیار لازم است. دندان هایی که ممکن است بر اثر کهولت سن، حادثه و یا پوسیدگی و خرابی از بین بروند. یکی از مهم ترین دستگاه هایی که یک متخصص ایمپلنت برای جراحی و کاشت دندان به آن نیاز دارد موتور ایمپلنت است. می توان گفت انجام ایمپلنت بدون این دستگاه عملی غیرممکن است.

نکات مهم در خرید موتور ایمپلنت

اگه تمایل به خرید موتور ایمپلنت دارید بهتر است نکات زیر را مورد توجه قرار دهید.

معرفی معروف ترین برندهای موتور ایمپلنت

در این بخش با معتبرترین شرکت های تولید کننده و مدل های پرفروش هر برند آشنا خواهیم شد.

موتور ایمپلنت nsk

سرعت این محصول به ۴۰۰۰۰ دور در دقیقه می رسد. این کالا میکروموتوری غیر نوری دارد. محدوده تورک این دستگاه حداکثر ۵۰ نیوتن است. روشن و خاموش شدن آن توسط پدالی کنترل می شود. این موتور برای ایمپلنت و جراحی قابل استفاده است و مجهز به اتوکالیبراسیون است. موتور nsk محصول کشور ژاپن است.

موتور ایمپلنت ساشین  X cube I

موتور ایمپلنت ساشین ساخت کره جنوبی است. قابلیت تنظیم چرخش آن از صفر تا ۴۰۰۰۰ دور در دقیقه است. این موتور دارای نمایشگر LCD است. محدوده تورک این کالا بین ۱۰ تا ۸۰ نیوتن بر سانتی قابل تنظیم است. این موتور نیز پدالی است و هشدار صوتی دارد.

موتور ایمپلنت وودپیکر

قابلیت تنظیم سرعت چرخش از ۳۰۰ تا ۴۰۰۰۰ دور در دقیقه در این موتور امکان دارد. این موتور پدالی مولتی فانکشن دارد. کشور سازنده وودپیکر چین است. وودپیکر مجهز به نمایشگر لمسی است. محدوده تورک ان به ۸۰ نیوتن می رسد. این محصول مجهز به سیستم خودکار تنظیم سرعت و گشتاور است.

موتور ایمپلنت ماراتون مدل Ki-20

این محصول ساخت کشور کره جنوبی است. سرعت چرخش موتور قابل تنظیم است و در محدوده ۳۰ تا ۴۰۰۰۰ دور در دقیقه قابل تنظیم است. محدوده تورک آن از ۵ تا ۷۰ نیوتن قابل تنظیم است. این موتور نیز پدالی است. از مشخصات دیگر این دستگاه می توان به قابلیت هشدار صوتی آن اشاره نمود.

حال که با انواع موتورهای ایمپلنت آشنا شدید راحت تر می توانید نسبت به خرید خود اقدام نمایید. موتورهای نام برده شده از مطمئن ترین و معتبرترین موتورهای ایمپلنت موجود در بازار می باشند. تمامی مدل های گفته شده را می توانید از فروشگاه اینترنتی آراد دنتال خریداری نماید. جهت خرید موتور ایمپلنت از سایت آراد دنتال به آدرس اینترنتیAraddentalco.com   مراجعه نمایید.

خروج از نسخه موبایل