مجله ورزشی

شکایت وزارت ورزش و جوانان، پس از طرح شایعه پرداخت میلیاردی به پرسپولیس

شکایت وزارت ورزش و جوانان، پس از طرح شایعه پرداخت میلیاردی به پرسپولیس

مدیرکل حقوقی و املاک وزارت ورزش از شکایت این وزارتخانه از رسانه‌ مدعی کمک ١۵٠ میلیاردی صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان به باشگاه پرسپولیس شکایت می‌کند.

به گزارش خبرگزاری مجله رز، مرتضی فلاح با اشاره به انتشار شایعه‌  کذب پرداخت کمک ١۵٠ میلیاردی صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان به باشگاه پرسپولیس اعلام کرد: رویه‌  وزارت ورزش و جوانان کمک به گسترش جریان آزاد اطلاع‌رسانی و تعامل با رسانه‌هاست و پرونده شکایتی علیه رسانه‌های محترم از سوی این وزارتخانه دنبال نمی‌شود اما متاسفانه کانال تلگرامی و صفحه اینستاگرامی یک روزنامه، ادعای کذبی را درباره پرداخت ١۵٠ میلیارد تومان از سوی صندوق قهرمانان و پیشکسوتان به باشگاه پرسپولیس مطرح کرد.

 وی افزود: با وجود تکذیب این خبر از سوی وزیر محترم ورزش و جوانان و مقامات ارشد صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان، این رسانه بر روی ادعای کذب خود پافشاری و بار دیگر مطلبی را منتشر کرد بنابراین با وجود تعامل دو جانبه وزارت ورزش و رسانه‌ها، به منظور تنویر هر چه بیشتر افکار عمومی، اداره کل حقوقی وزارتخانه شکایت از این رسانه را در برنامه دارد و این موضوع با فوریت پیگیری خواهد شد.

انتهای پیام/ 

 






آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

نمایش بیشتر

گروه تحریریه علوم ورزشی

با استفاده از مهارت‌های تحلیلی و تجزیه و تحلیل داده‌ها، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی گزارش‌ها و آمارهای مفید و کاربردی درباره‌ی روند و عملکرد تیم‌ها و بازیکنان در ورزش می‌پردازم. هدفمندی خود را در بهبود دانش و اطلاعات ورزشی خوانندگان قرار می‌دهم. همراه با من را بپذیرید و به دنیای آمارها و تحلیل‌های جذاب ورزشی همراه شوید.
دکمه بازگشت به بالا