مجله علمی و پزشکی

ابزارهایی که سرآغاز ابتلا به آلزایمر هستند

مجله رز/خراسان رضوی هنگامی که از ایجاد سرطانی مغز به میان می‌آید، تلفن همراه همیشه یک مظنون بوده است. اکنون، نتایج مطالعه جدید ارتباط نگران کننده بین این دستگاه ها و شروع آلزایمر است.

به نقل از فایندز، می‌گویند: استفاده بیش از حد از تلفن همراه حتی تشعشعات وای فای می‌تواند باعث افزایش سطح کل درونسیم سلولی در مغز شود که یکی از علائم بارز بیماری آلزایمر است.

بررسی مطالعه مرتبط با آلزایمر توضیح می دهد که میدان های الکترومغناطیسی پالسی تولید شده به صورت الکترونیکی (emf) نیروهای الکتریکی و مغناطیسی قوی تولید می کنند که بر بدن انسان تاثیر می گذارند. به عبارت دیگر، این سیگنال‌های ارتباطی بی‌سیم، کانال‌های کلسیمی وابسته به ولتاژ (VGCCs) را فعال می‌کنند که سطح سلول‌های درون سلولی را لون می‌کنند.

زمانی که میدانهای الکترومغناطیسی پالسی تولید می شود به صورت الکترونیکی، کانالهای کلسیمی را فعال می کنند، باعث افزایش سریع آنها می شوند که بر روی مغز تأثیر منفی می گذارند و احتمالاً باعث تسریع شروع آلزایمر می شود. مطالعات وانی نشان داده است که ونه تغییرات ناشی از میدان‌های الکترومغناطیسی پالسی است که به ورت الکترونیکی درسطحرومغناطیسی السی ولید شده است.

مارتین ال. ال، محقق این مطالعه و پروفسور انشگاه ایالتی واشنگتن در آنیه‌ای وضیح داد که EMF از طریق ای الکتریکی و نیمنای.

الاضافه: با افزایش مدولاسیون پالسی که از وشی‌های هوشمند، کنتورهای وشمند و حتی رادار در وسایل نرپیک‌ها. ر از اینها ممکن است کابوس نهایی یعنی بیماری آلزایمر شروع بسیار زودرس را ایجاد کند.

: کلی، ماری غارت حافظه را در حدود 6 میلیون آمریکایی تحت تاثیر قرار می دهد و تخمین زده است که این اد.

ارش آخر ر مورد قرار گرفتن شغلی در معرض EMF نشان ارگران نزدیک این تشعشعات ر از همتایان رشت ار مر ر آن رات مرتبط با آلزایمر در مغز می‌‌‌‌‌ در این حال، این مطالعات نشان داد که قرار گرفتن در معرض EMF می‌تواند این وره را کوتاه کند.

نسبت سنی که در آن آلزایمر را تشخیص می‌دهند نیز در گذشته کاهش یافته است.

روفسور پال می‌گوید: این مصادف با گسترش فناوری ارتباطات بی‌سیم در سراسر جهان است. مطالعات اخیر حتی نشان داده است که افراد ۳۰ تا ۴۰ اله نیز از این بیماری رنج می‌برند.

حقق

ور اص، گزارشی ر سال 2008 نشان داد که دو ساعت رار گرفتن روزانه در محل قرارگیری پایه لفن همراه ا مو رعصبی مبه مری‌ش . لاوه ر این، یک ماه از موشها در عرض یک ماه از بین رفتند.

نکته مثبت این است که آملودیپین مسدود کننده کانال کلسیم VGCC به میزان 11 تغییر مغزی مختلف و چهار تغییر رفتاری را در موشها کاهش داد که نشان دهنده ارتباط بین سطح کلسیم و تأثیر آن بر شروع زوال عقل است.

ر ال‌های ۲۰۱۳ و ۲۰۱۶، ویژگی‌های خاص آلزایمر را در مغز موش‌هایی که در معرض پالس‌های EMF قرار دادند، کشف کردند. این تغییرات در وکامپ، ناحیه‌ای از مغز که آلزایمر بر مخربی روی آن تأثیر می‌گذارد، رخ داده است.

مطالعه واستار تحقیقات بیشتر درباره سه موضوع خاص است. اول، پال می‌گوید که انشان‌ها در اسکن‌های MRI بیشتر می‌شوند که ناهنجاری‌ها را در افراد نان اراد م نعان اراد م نعان دارند.

مرحله بعد، ارزیابی قرار گرفتن در معرض EMF برای افراد بین 30 تا 40 سال که تشخیص ودهنگام آلزایمر را دریافت کرد. این مطالعات باید میزان قرار گرفتن در معرض تلفن همراه، برج‌های تلفن مراه، وای فای، کنتورهای هور مو

در نهایت، پالاستار معاینات بیشتر است که از یک الر نزدیکی آنتن‌های وچک سلولی زندگی می‌کنند.

محقق این تحقیق نتیجه گیری کرد “یافته های یک هر از این مطالعات باید با عموم به اشتراک گذاشته شود تا همه چیز را برای مقابله با بیماری آلزایمر زودرس انجام دهند.”

این افته‌ها در نشریه Current Alzheimer Research منتشر شده است.

انتهای ام

نمایش بیشتر

دکمه بازگشت به بالا