فضای دانشگاه آزاد اسلامی آرام، انقلابی و مردمی است

به گزارش خبرنگار گروه استان های خبرگزاری آنا از بوشهر، سردار عبدالرضا دشتی در دیدار با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر با قدردانی از عملکرد دانشگاه در حوزه های مختلف علمی، آموزشی، فرهنگی و اجتماعی، فضای دانشگاه آزاد اسلامی راوی آرام، انقلابی و مردمی دانست. و : مسیر حرکت دانشگاه مسو با جریان انقلاب است.


راوانید:

ربیت انشجو در راز انقلاب از وظایف دانشگاه است


وی با توجه به اینکه یکی از مهمترین دانشجویان دانشگاه اسلامی، تربیتی در تراز انقلاب و بازآموزی، روش، سیره و سلوک دانشگاهیان طبق الگوها و آموزه های دینی و انقلابی است، بیان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی با ساختارهای مختلف به سمتی می رود. مفاهیم اسلام و انقلاب پیش می‌رود و باید از این ظرفیت رای‌برورشدن و تثبیت اخلاق اسلامی که در نساء ارورون است.

جانشین سپاه صادق (ع) با بیان امام امسال نزدیک به 5 هزار مهمان در قالب راهیان نور از میان نخبگان 10 استان در ایام نوروز به استان بوشهر سفر کردند، ادامه داد: استقبال از این مهمانان فرهنگی استان با همکاری و دانشگاه. اد اسلامی استان میسر شد که ای ردانی و خداقوت دارد.

دشتی اظهار کرد: نقش آفرینی در برنامه و امری خاص خداپسندانه و عامالمنفعه بوده است و موفق بوده است دانشگاه آزاد اسلامی استان از مجموعه مشارکت مشترک و عوامل موثری که با مجموعه سپاه برگزار می شود و مدیران انقلابی در رأس دانشگاه حامی ارزش های انقلاب و پرورش یافته است. مکتب انقلاب و شهید لیمانی هستند، نویدبخش فعالیت ها و همکاری های بهتری ارد.

جانشین سپاه امامصادق (ع) استان بوشهر با اعلام حمایت از مجموعه سپاه از دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر، خواهان استمرار همکاری کردند و بیان کرد: امروز اتحاد، وحدت و جماعه همه نهادهای فعال در زمینه تربیت و فرهنگی امری ضروری است.

رهنمودهای رهبری رلوحه کار مسئول دانشگاه اد است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر نیز در این دیدار با اشاره به مباحث مطرح شده در شعار سال از سوی مقام معظم رهبری و توصیه های ایشان گفت: رهنمودهای رهبر معظم انقلاب همیشه سرلوحه کاری دانشگاه است و در این میان مسائل دانش بنیان به صورت مستقیم به دانشگاه می رسد. و مراکز لمی معطوف می‌شود.

سروش حیدری سنگستانی با اشاره به چندین و تخته های آماده به کار دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر از تلاش برای ایجاد منطقه ویژه علم و فناوری بهعنوان زیرساخت قوی در مجتمع آموزشی عالی شهر خبر داد و بیان کرد: با استقرار این منطقه علمی و دانش بنیان در استان; علاوه بر ایجاد ارتباط قوی میان بخش های مختلف استان، دانشگاه طبقات جدید اجتماعی خود، گام های اثربخشی را در رفع نیازها و ارتقای استان برخواهد داشت.

این مقام مسئول با تشریح برنامه های تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی اظهار داشت: دانشگاه آزاد اسلامی اولین مرکز علمی در کشور بوده است که برنامه های توسعه خود را بر اساس اسناد بالادستی به عنوان بیانیه گام دوم انقلاب، سند دانشگاه اسلامی، منویات امامین انقلاب، سند توسعه نقشه انجام داده است. امع لمی کشور و سایر اسناد فاخر پیریزی رده شده است.

دبیر هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر افزود: دانشگاه خود را مقید میداند تا نسل طالب علم کشور را با بالاترین دانش روز و در بالاترین استاندارد علمی، فرهنگی و اجتماعی می کند تا گره گشای مسائل جامعه باشند.

حیدری سنگستانی به برنامه های کشوری دانشگاه آزاد اسلامی و خارج از دانشگاه در استان بوشهر پرداخت و گزارشی جامع از عملکرد این دانشگاه در مورد دانشگاه سند آمایش، تعداد دانشآموختگان، طرح های ایجاد و کارآفرینی، فعالیت های مختلف دانشگاه آزاد اسلامی در عرصه های مختلف اجتماعی و چندین رشته علمی و پژوهشی است. ارائه شده است.

انتهای /4062/

خروج از نسخه موبایل