مجله ورزشی

یادواره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار گروه استان های خبرگزاری آنا از بیرجند، سیدحسن هاشمی با بیان اینکه قرار است از مراسم شهید پرشور استقبال شود، اظهار داشت: این مراسم در حال برگزاری است. بدون نام شهدای شناخته شده و یادبود جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیرجند در روز سه شنبه 16 آذرماه


بیشتر بخوانید:

دانشگاه آزاد بیرجند میزبان خانواده شهید گمنام اسلام است


وی با بیان اینکه هویت یکی از شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند متذکر شد، گفت: این شهید علیرضا حسینی از ارتش جمهوری اسلامی ایران و خانواده اش ساکن استان تهران است. برای شرکت در مراسم به جنوب خراسان بروید».

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خراسان جنوبی افزود: مراسم استقبال از خانواده این شهید گرانقدر و یاد و خاطره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند همزمان با روز دانشجو در اسلام برگزار می شود. دانشگاه آزاد بیرجند.

عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی با دعوت از همه احزاب امت حزب الله برای شرکت در این شمع معنوی و آسمانی گفت: انتهای خیابان آیت الله غفاری دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند مزار شهدای گمنام است.

هاشمي از ارتش، سپاه، نيروي انتظامي، بنياد شهيد و مديركل حفظ آثار مقدس، سازمان تبليغات اسلامي، صدا و سيما، استانداري خراسان جنوبي، فرمانداري و شهرداري بيرجند و همه دستگاه‌هايي كه در اين زمينه همكاري داشته‌اند، تشكر كرد. با هماهنگی و همکاری در برگزاری جشن شهرداری بیرجند سرویس حمل و نقل از ساعت 8:30 صبح روز سه شنبه در میدان ابوذر آماده انتقال اقشار مختلف مردم به محل برگزاری مراسم می باشد.

وی خدمت به خانواده معظم شهدا و ایثارگران و بازگویی وظیفه شناسانه مجاهدت های آنان و صلابت دین ملی و انقلابی را برشمرد و گفت: سال های دفاع مقدس هدف حفظ تمامیت ارضی و مبارزه با دشمنان و معاندان بوده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خراسان و بیرجند گفت: صلح و اقتدار بین المللی کشور اسلامی ما در سایه انقلاب و رشادت ها و جانفشانی های دانشجویان و جوانان و رزمندگان دلاور به رهبری ائمه اطهار(ع) به دست آمده است. ترویج روحیه ایثار و احیای فرهنگ قهرمانی و شهادت طلبی.

هاشمی افزود: امیدواریم خدمات و خدماتی که چشم انتظار آن هستیم، موجبات رضایت شهدا و راه ما به سوی آینده باشد.

وی گفت: عزت و افتخار پدران و مادران شهدا که افتخار تحمل فراق و گرمای خرگوش ها را داشته اند، شغلی شرعی و خطرناک و وظیفه ای است که بر عهده همه ماست که زنده نگه داریم. چیزهای خوب.”

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه دانشگاه آزاد اسلامی چند سال اخیر را وقف مطالعه و ترویج آموزه های فرهنگی و معنوی کرده است، گفت: اخیرا تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی را توسط دکتر دکتر مستند سازی کرده است. توسعه فرهنگ و اندیشه بسیج طهرانچی و چاپ دوم آن گام بسیار مهمی در انقلاب شده است، گفت: در تقویم دانشگاه آزاد اسلامی استان این مراسم بزرگترین رویداد فرهنگی محسوب می شود. واقعه در سال 1300

هاشمی افزود: شهدا به راستی سیر مستمر شهدا را دارند. چرا که شهدا چراغ های روشنایی هستند که راه حق و سعادت را نشان می دهند.

حد گزارش شده / 4117/4062/

نمایش بیشتر

دکمه بازگشت به بالا