امکان حیات انسان در مریخ در کلونی های جدید

به گزارش مجله رز به نقل از اینترینگ اینجنرینگ، ما اکنون این فناوری را داریم که زمین را ترک کنیم و دنیاها، ستارگان، کهکشانها و حتی جهان اولیه را با تلسکوپی فضای مجازی “جیمز وب” رصد کنیم، تلسکوپی که قادر است حیات بیگانه را تنها ظرف کند. اعت ناسایی ند.

افزایش تغییرات اقلیمی و مصرف مین، ممکن است لازم باشد نبال سیاره‌های جدید رای زندگی ر در آینده‌ای نا .

از مانی که میدیم مریخ، آب مایع دارد، ما بر کاوش بیشتر اره سرخ و توسعه م‌هایی برای آن بیشتر شده است.

بر همین اساس، سه معمار به نام «بوراک چلیک»، «ناز کاپلان» و «زین ایگه اوداباسی» مستعمره به نام «جنسیس وی .2» (Genesis v.2) است که یک نمونه اولیه از مستعمره فرازمینی برای سکونت در مريخ است، با ويژگي ايدار طراحي رده‌اند.

راحی مستعمره جدید رای مریخ

این پروژه در ساخت یک سیستم پایدار است که پاسخگویی به شرایط فعلی و یک سیستم سازگار ایجاد می کند که می تواند با سناریوهای جدید استعمار مریخ سازگار باشد. این طرح دارای شکل دیره‌ای است که روی دهانه‌های طبیعی مریخ با کمترین ناسازگاری رار می‌گیرد.

روح معماران، رح خود را از مأموریت “جنسیس” (پیدایش) ناسا نامگذاری کرد که منشا کیهانی نا را قرار دهد. “جنسیس وی.2” با استفاده از دانش و دروس آموخته شده از گذشته ما روی مین، با محیطی پایدار روی اره‌ای دیگر توسعه می‌یاا.

این روژه حفظ ظریف بین مصرف و تولید و حفظ محیط طبیعی سیاره سرخ است.

مریخ رای انسان کاملاً ایمان نیست و یکی از بزرگترین مشکلات محیط زیست آن، وجود آن است. بنابراین، این پروژه به گونه ای طراحی شده است که برای رویارویی با این چالش، درونه های برخوردی که بر اثر برخورد سیارکها و شهاب سنگها در طول تاریخ روی سطح مریخ ایجاد شده است، مستقر شود.

استقرار این چنین است که یک سیستم حلقه ای که در اطراف برج اصلی آن قرار می گیرد، به آرامی گسترش میابد و از طریق تنظیم حلقه شعاع، می توان محل قرارگیری آن را روی دهانه هایی با تنظیم های مختلف انجام داد.

با هدف به دست آوردن نیاز به کار انسان برای استقرار این مستعمره و به دست آوردن کارایی در انطباق آن با دهانه های مختلف، پایداری و ثبات ساختاری اصلی این بنا تنها با اتصال در اطراف حلقه اصلی که به دهانه وصل می شود و انتهای آن مانند برج اصلی است. این‌ترین سطح آن پیچ است، دست می‌آید.

حلقه‌های منچنین رونی که واحدها روی آن قرار می‌گیرند و برج مرکزی گردش می‌کنند، از آن‌ها می‌شود، و ثروت‌های توسعه ایندرح را انجام می‌دهند. نابراین به د

از این طراحی، ارائه حداکثر کارایی ممکن با منابع است. طراحان برای دستیابی به این هدف، یک چشمانداز تطبیقی ​​دینامیک برای این سازه در نظر گرفته شده است که به آن امکان می دهد از طریق تغییر مکان و جابجایی و چرخش، به تغییرات نور، دما و شرایط آب و هوایی واکنش نشان دهد.

این وی همیشگی “جنسیس وی.2” برای بهترین مکان و شرایط ممکن، در استفاده از فناوری های مختلف برای اورزیستی

این تیم معماری می‌گوید آنچه از “جسیس وی.2” انتظار دارد این است که در مورد طراحی فضایی، به ویژه در مورد مر.

46

خروج از نسخه موبایل