مجله حوادث

بازداشت مالخر میلیاردر در جنوب تهران/ حمله با قمه به خانه‌های مردم

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ری از دستگیری یک مالخز ۵۰۰ میلیارد ریالی و نیز عامل تخریب خانه‌های مسکونی در جریان دو عملیات پلیسی خبر داد.

به گزارش مجله رز، سرهنگ حسین‌علی ابن علی در تشریح جزئیات دو ماموریت پلیس شهرستان ری در ۲۴ ساعت گذشته، گفت:‌ در پی اطلاع از سرقت خودروهای سنگین ایسوزو که از شهرستان‌های ری، پرند و قرچک به سرقت رفته بود، کارآگاهان  موفق شدند هویت و مشخصات مالخر خودروهای مسروقه را شناسایی کنند. در ادامه نیز با تلاش ماموران مخفیگاه متهم در یکی از گاراژ های غیرمجاز محدوده کهریزک شناسایی شد و پس از انجام هماهنگی های لازم با مراجع قضائی تیم های عملیات پلیس آگاهی به مخفیگاه متهم اعزام شده و او را دستگیر کردند.

وی ادامه داد: ماموران در بازرسی از مخفیگاه متهم تعداد زیادی لوازم و قطعات مکانیکی خودروهای سنگین مسروقه را کشف و ضبط کردند که اموال مکشوفه  به همراه متهم به مقر  پلیس انتقال یافت. همچنین در تحقیقات انجام شده متهم سابقه دار به بزه انتسابی و خرید شش دستگاه کامیون مسروقه ایسوزو از سارقان اعتراف کرد.

 سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ری با بیان اینکه کارشناسان ارزش اموال کشف شده را  بیش از ۵۰۰ میلیارد ریال بر آورد کردند، گفت:‌ برای متهم نیز پرونده‌ای تشکیل شد و این فرد برای سیر مراحل قانونی به دادسرای شهر ری اعزام و با دستور قضائی روانه زندان شد.

وی از دستگیری عامل تخریب خانه های مسکونی شهرک گلستان در عملیاتی دیگر خبرداد و گفت: حوالی ساعت ۱۵ روز گذشته تماسی از سوی شهروندان با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر تخریب در و پنجره چندین واحد مسکونی واقع در شهرک گلستان شهرری توسط فردی قمه بدست برقرار شد که درپی آن عوامل عملیات کلانتری شهر ری برای  بررسی موضوع به محل اعلامی اعزام شدند. با حضور ماموران در محل مشاهده شد که مردی حدوداً۴۰ ساله با ظاهری نامناسب در حال تخریب واحدهای مسکونی با استفاده یک قبضه قمه و چوب دستی است.  

ابن‌علی با بیان اینکه متهم با دیدن ماموران با استفاده از سلاحی سردی که در اختیار داشت به سمت ماموران حمله ور شد، گفت: این فرد در یک عملیات پلیسی زمینگیر و خلع سلاح شد. با انتقال متهم به مقر انتظامی او تحت بازجویی قرار گرفت که در جریان آن مشخص شد این فرد  به مصرف موادمخدر اعتیاد دارد و مشکلات روانی ناشی از مصرف مواد مخدر  موجب ارتکاب جرم از سوی متهم شده است.

وی با بیان اینکه متهم پیش از این به دلیل ارتکاب جرایم مختلفی نظیر درگیری، حمل موادمخدر، سرقت  و … بازداشت شده بود، گفت:‌این فرد پس از تکمیل پرونده و پایان تحقیقات به دادسرای شهر ری اعزام شد.

انتهای پیام

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا