شهرک‌های آموزش ترافیک، آماده ارائه خدمات حضوری به دانش‌آموزان و خانواده‌ها

رک‌های موزش ترافیک، ماده ارائه خدمات حضوری به انش‌آموزان و خانواده‌ها

توجه به فعالیت‌های راگیری مراکز موزشی، شهرک‌های آموزش ترافیک نیز ماده خدماتی را به انش‌آموزان و خانوانه ارر ارائه می‌کنند.

ارش گزارشی مجله رز؛ با توجه به بازگشایی مدارس پایان تعطیلات و مراکز آموزشی به دلیل موارد ضروری و لزوم قرارگیری دانشآموزان در محیط مشابه و لزوم استفاده از ابزار و شیوه های آموزش عبور و مرور به آنها، آموزش حضوری ترافیک در شهرکهای آموزش ترافیک آغاز شده است.

شهرکهای آموزش ترافیک با شبیه سازی محیط شبکه معابر شهری و تجهیزات مربوطه در بررسی کوچکتر، به دانشآموزان کمک می کند تا با توجه به رفتارهای ترافیکی ایمن و بر اساس قانون، با شبکه معابر و علائم و تجهیزات ترافیکی آشنا شده و در زمینه قوانین شهروندی فعالیت کنند.

جریان آموزش ترافیک در این مراکز برای دو نظری و عملی انجام می شود تا بازدیدکنندگان برای آموزش تئوری، با قرار گرفتن در محیط شبیه سازی شده به طور عملی نیز آموزش های خود را تجربه کنند.

آموزش تئوری بیشتر از طریق غیرمستقیم با بهره گیری از قالب هایی چون کارگاه های بازی رایانه ای، داستان، نقاشی، خاطره نویسی، اجرای نمایش های آموزشی و آشنایی با تابلوها و علائم ترافیکی انجام می شود.

در خلال آموزش عملی نیز دانشآموزان با نحوه انجام صحیح رفتارهای ترافیکی مانند عبور از خیابان، زیرگذر عابر، تقاطعهای چراغدار، استفاده صحیح از دوچرخه، تاکسی، اتوبوس، رانندگی با خودروهای برقی و حتی حرکت در پیاده رو آشنا می شوند.

انتهای ام/

خروج از نسخه موبایل